Květen 2008

29. května 2008 v 14:10 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Jablko a 2 nektarinky
Oběd: Toppo kuřecí tortilla
Večeře: Hlávkový salát + celozrnej rohlík (ten rohlík nechci, ale táta mě asi donutí )
Pití: 1,5 litru korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Mám náladu pod psa a to jsem byla ve škole, jenom tři hodiny. Psali jsme tématku a zvorala jsem to. Nejspíš budu mít pětku a bude se muset o prázdninách učit na opravky. Fakt je mi z toho na nic! Navíc mě táta chce nutit jíst k večeři celozrný pečivo. A zítra odjíždím na cyklák, takže newím co tam budu přesně jíst. Ani si ten cyklák neužiju, protože budu muset pořád myslet na tu pětku na wízu. Třeba mi dá ještě šanci a místo pětky napíše na tu tématku čtyřku. A nebo mě ještě jak přijedu vyzkouší. Na cyklák se mi právě teď moc nechce, ale různě se to střídá. Mezí mě, že jsem vám včera nedala vůbec vědět, ale nejdřív jsme byli nakupovat a pak jsem se učila. Ani rotoped jsem nestihla. Teď půjdu cvičit a pak se půjdu nejspíš vykoupat a balit. Ještě, že budu na cykláku v chatce se super holkama.
Aktualizace - 22:14
Dneska jsem si koupila new fialový t-shirt a taky jsem byla na prochajdě. Rodiče si myslej, že mám Anu a nutěj mě jíst. Navíc máma řekne, aby mě hlídali a když nebudu jíst normálně, tak jedu do Prahy na léčení z anorexie. Prej dřív než bude pozdě. To je k smíchu.
Jinak se mějte krásně přijedu 6.6. a jídeláky dopíšu! Užijte si tenhle týden ve zdraví.

28.5. 2008

29. května 2008 v 13:58 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: 2 Racio chlebíčky + jogurt
Svačina: Nic
Oběd: Celozrná bulka se sýrem, zeleninou a dresinkem
Pití: Sklenice vody s citrónovou šťávou, 1,5 litru Korunní siluety

Pití: 1,5 litru Coca Coly zero, voda s citrónovou šťávou
Pohyb: Chůze, 100 sedlehů
Spokojenost:
Slovní dodatek: Ty woe, docela jsme se nachodili. A já jsem šla ještě z vlakáče sama pěšky na sídliště. Všichni ostatní jeli autobusem, protože byli líný. Bolej mě svaly na stejnech, ale to je dobře, alespoň se trochu zpevněj. Obědvala jsem až ve čtyři, takže večeřet už asi nebudu, protože jsem plná. Ještě mě čekaj sedylehy a učení matiky. Pak už se budu jenom dívat na Ordinaci a psát si do deníku. Zejtra se neučíme, naše škola dělala projekt a teď se to bude v každý třídě předvádět a taky půjdem do kinosálu. Mno, prostě pohoda. Taky se ráno vážím. Sorry, že píšu takhle pozdě, ale jak jsem přišla, tak jsem se naobědvala a nějak se začetla. Těším se zítra na nakupování ve městě.

26.5. 2008

26. května 2008 v 14:23 | Misha |  Můj jídelníček
Oběd: Čína s rýží
Pití: 2 skleničky pití v jídelně, voda, zelený čaj
Spokojenost:
Slovní dodatek: Zejtra jedem na exkurzi, takže se nebudeme učit. Navíc jsme se s mojí kamíí a kámošema ze třídy dohodli, že půjdeme spolu pěšky do města k vlakáči, kde máme sraz. Takže doufám, že cestou bude prdel. Teď půjdu na SBčka a pak cvičit. A pak uvidím. K večeru se zase budu muset učit na tu tématku ve čtvrtek. Z tý písemky co jsme spali v pátek, mám čtyřku, takže v pohodě. Ještě, že ne 5!
Aktualizace - 18:43
Teď už mi zbývá jenom si psát do mýho deníku, protože mě to zase nějak chytlo (mám takovej malej oranžovej deníček na zámek, od roku 2004 ). Strašně mě baví, tam psát. Teď jsem, tam psala jenom občas, ale od včerejška, tam budu psát každej den (nebo se alespoň pokusím). A hlavně, tam budu psát o prázkách. Abych si v zimě mohla číst a vzpomínat, jak mi bylo suprově. Jinak teda zejtra jdeme na tu exkurzi (má bejt nejtepleji z celýho týdne, JUPÍÍ! ), ve středu jdu s mum do města nakoupit si nějaký boty na cyklák a ještě si koupím nějaký new hadry a pár věcí, ve čtvrtek píšeme tu tématku (3. hodinu) a zrovna po matice musím rychle vypálit ze třídy a pojedu s tátou k psycholožce. A až se vrátím, tak už do school asi nepůjdu. A budu balit, balit a balit věci na cyklák. A v PÁTEK odjíždím. Doufám, že si to pořádně užiju. Jen mě děsí představa, že budu tejden bez vás. Ale nebojte, hned jak přijedu, napíšu vám dloooooouhej článek + všechny jídeláky. Ale to už předbíhám... Je teprve monday!

25.5. 2008

25. května 2008 v 8:51 | Misha |  Můj jídelníček
Oběd: Sýrový salát
Pití: 4 litry Korunní siluety
Pohyb: 100 sedlehů, 60 min. rotoped
Spokojenost:
Slovní dodatek: Strašně moc se omlouvám! Hlavně těm nejky SB-čkám, kteří sem chodí denně. V poslední době strašně blog zanedbávám a navíc v pátek odjíždím do 6.6. na cyklák. Ale nejpozději od 26.6. se to všechno změní (i když si myslím, že to bude mnohem dřív). Slibuju, že na vaše blogísky budu chodit pokuď možno denně. Na dnešek jsem si naplánovala spoustu věcí, který chci dneska dělat. Ale jsou spíš takový odpočinkový věci (jako je například napsat si plán co všechno si vezmu na cyklák atd.). Teď jdu na vaše blogy a pak chci ještě před obědem udělat sedylehy a u Výměny manželek jet na rotopedu. Od tý doby co jezdím jenom hodinu denně, se cítím docela líp než předtím. Doufám, že váha kvůli tomu nebude stávkovat. xD Užijte si den volna a rozhodně se nenuďte!
For Angie: Nejdýl na začátku velkých prázdnin bude konečně na icq, musíme pořádně pokecat! Moc mi chybíš. Dej vědět do komentů, jestli sis to přečetla.

24.5. 2008

24. května 2008 v 10:44 | Misha |  Můj jídelníček
Svačina: Nic
Oběd: Grilovaná směs brambor, kuřecích prsíček, zeleniny, trochu sýra a salámu + grilovaná kukuřice
Pití: 2 litry Korunní siluety, 2 litry Coca Coly zero
Spokojenost:
Slovní dodatek: Ahojík, zase sem píšu ve spěchu, páč odjíždíme za chvíli na chalupu a tam budeme k obědu grilovat. Snad bude hodně svítit slunce a tak si budu moct na lehátku číst. Konečně skvělej den. Mějte se!! Na vaše blogy se dostanu asi až večer.

23.5. 2008

23. května 2008 v 17:20 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Jablko a jogurtový nápoj Activia lehká a fit
Oběd: 4 BeBe sušenky
Pití: 2 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Sorry, že jsem včera nebyla na vašich blogách, ale večer jsem se učila a dneska jsme psali tu první menší písemku. Dopadlo to celkem špatně, protože bez vzoru tu slovní úlohu do kupy nedám. Samozdřejmě, že jsme na lavici mohli mít jenom kalkulačku. Tak jsem něco opsala z podlavice tajně, ale učitelka mě viděla, řekla ale jenom, ať to schovám. Navíc jsem to začala trochu chápat teprve včera. A tak jsem měla sotva čtvrtinu úlohy, když řekla, že budeme pomalu sbírat. Ještě jsem tam něco připsala, ale myslím, že líp jak na 4 to nedopadne. Njn, ale prej, že čtyřka stačí, když jí budu mít i z tý tématky. Na tu se musím pořádně připravit.

22.5. 2008

22. května 2008 v 16:11 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: 2 Racio chlebíčky a jogurt
Oběd: Rýže s omáčkou + játra
Pití: 2 skleničky pití v jídelně, voda s citrónem, 2 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Dneska jsme měli do půl čtvrtý a tak musím rychle na hodinu na rotoped a pak sedy lehy a potom už se jenom učit matiky. Takže se tady dneska asi už neukážu. Mějte se líp než já.

21.5. 2008

21. května 2008 v 15:47 | Misha |  Můj jídelníček
Váha ukázala "krásných" 68,1 kg.
Oběd: Sýrový salát
Večeře: Racio chlebíček
Pití: 3 skleničky pití v jídelně, 2 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Tak jsem si vybrala v knihovně zase dalších 6 knížek. A dneska jsem se dozvěděla, že abych prolezla do dalšího ročníku, tak musím mít z písemky co píšem v pátek alespoň 4 a z tý velký tematický taky za 4. Takže to nebude zase tak hrozný. To si myslím, žebych zvládnout mohla. Teď jdu na rotoped. A zejtra půjdu možná s kamíí do kina na Takovou normální rodinku.
Aktualizace - 18:47
V poslední době jsem strašně unavená a taky nemám moc dobrou náladu. Protože musím každej den jezdit 2 hodiny na rotopedu. A přitom jsem si ty 2 hodiny naordinovala poprvé za prohřešek v jídeláku. Takže jsem si řekla, že každej den mít 2 hodiny nemusím. Fakt mě to stresuje, nabaví mě to a navíc na to nemám každej den čas. Mám z toho trošku blbej pocit, mno. Myslíte, že by nevadilo, kdybych 2 hodiny na rotopedu jezdila třeba jenom 2x týdně a zbytek jenom 1 hodinu?

20.5. 2008

20. května 2008 v 14:36 | Misha |  Můj jídelníček
Oběd: Rizoto z drůbežího masa + zelí
Pití: 1 sklenička pití v jídelně, 3 litry Korunní siluety
Pohyb: 2 hodiny na rotopedu, 100 sedlehů
Spokojenost:
Slovní dodatek: Tak jsem se dneska dozvěděla, že 29.5. píšeme velkou písemku z matiky a to je jediná moje šance, protože jinak asi propadnu. Teď se budu muset hodně učit, učit a učit. Ale stejně si nemyslím, že mám šanci se něco takový naučit. Moje hlava, to totiž nebere. Dám do toho všechno, protože si nechci kazit prázky opravkama. Jídelák zatím dobrej a teď půjdu na rotoped. A zejtra se vážím a taky myslím, že půjdu do knihovny, ptž jsem už všechny knížky přečetla. Boužel se teď budu muset víc věnovat tý blbý matice.

19.5. 2008

19. května 2008 v 14:40 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: 5 malých nektarinek a jogurt
Oběd: Krůtí maso na smetaně + těstoviny
Pití: 2 skleničky pití v jídelně, 3 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Ve škole to celkem uteklo. Zejtra máme pracovky a ty nenávidím, páč mě vůbec nebaví šít, zvlášť teda ve škole. O prázkách mám v plánu si půjčit z knihovny nějaký knížky a podle nich něco vyrábět. Třeba i u nás na chalupě. Jídelák dneska nic moc. Teď vás rychle oběhnu a pak půjdu na rotoped (klasika). Ty woe, já se tak hrozně moc těším na léto a prázky. Ta zmrzlina je taková letní, tak jí sem dám. Mám na ní teď docela chuť.

18.5. 2008

18. května 2008 v 10:57 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Cca 2,5 válečku olomouckých tvarůžků, sklenice odtuč. mléka + jablko
Oběd: Zapečený květák se sýrem + brambory
Pití: 3 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Včera jsem si koupila olomoucký tvarůžky, s tím, že když maj tak málo kalorií a tak málo tuku, tak si je dám k snídani. Moc mi vždycky chutnaly. Zvlášť na pečivu s máslem. Teď jsem si je dala samotný a moc mi to nechutnalo. Tak jsem necelou polovinu uklidila a dala si ještě jablko, abych si spravila chuť. xD Včera jsem šla spát asi až kolem 3:00 hodin, ptž jsem se mi nějak nechtělo spát, přečetla jsem si "WITCH jak trávit volný čas" a založila si sešit", kde si píšu všechno co bych mohla podniknout o prázkách. Teď jdu ještě nějaký tipy najít na netu. Taky vás oběhnu a pak budu asi dělat slohovku do školy. A dneska půjdu na rotoped u filmu Ten kluk je postrach 2, ptž venku je hnusně a prší. K obědu mum dělá zapečený květák s bramborama nebo si udělám ovocnej salát, ještě newím, ptž nemám vůbec hlad a ani na nic chuť.
Aktualizace - 18:24
Tak tu slohovku už mám zmáknutou a už jsem si jí vytiskla. Po dlouhé době jsem si udělala doma úkol. xD Alespoň to nemusím vymýšlet při hodině. Teď mám namířeno do vany, pak se navečeřím a budu si u toho číst a pak si budu číst až do 20:00, kdy se budu dívat na Xfaktor.

17.5. 2008

17. května 2008 v 10:48 | Misha |  Můj jídelníček
Oběd: Těstovinový salát s tuňákem
Prohřešky: Nic
Pití: 3 litry Korunní siluety, 330 ml Kofola bez cukru, 2x 330 ml Coca cola light
Spokojenost:
Slovní dodatek: Je celkem hezky, takže půjdu asi s rodičema a Sárinkou na velkou procházku. Mno a jinak mám v plánu obědvat na balkóně s knížkou. To miluju. Tak si užijte tenhle nejkrásnější den v týdnu.
Aktualizace - 18:30
Tak jsem nakonec obědvala s rodičema, ale bylo to taky fajn. A teď se jdu koukat na Koření a přitom dělat sedylehy.

16.5. 2008

16. května 2008 v 14:30 | Misha |  Můj jídelníček
Svačina: Nic
Oběd: Pizza se sýrem a zeleninou (školní jídelna)
Pití: 3 skleničky pití v jídelně, 3 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Dneska už je jídelák lepší. Teď půjdu na rotoped a potom na dramaťák. A zejtra se nejde do školy, takže je to úplně skvělýýýý!
Aktualizace - 17:19
Tak nám dramaťák odpadnul. Tak jsem dala 2 hodiny rotoped a teď vás všechny pečlivě oběhnu, ptž vás v poslední době zanedbávám, páč nemám moc času. Takže všem se mocík omlouvám.

15.5. 2008

15. května 2008 v 19:06 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Jihočeský tradiční jogurt (ve skleničce)
Svačina: 1/4 velký celozrný sýrový bagety (složení: plísňový smetanový sýr brie a eidam, s plátky vajec a jarní cibulkou na pikantním dresinku)
Oběd: 3/4 velký celozrný sýrový bagety (tý samý jako k svačině)
Pití: 2 litry Korunní siluety, plechovka Coca coly zero
Pohyb: 100 sedlehů, 60 min. rotoped
Spokojenost:
Slovní dodatek: V Praze to bylo super. Přijeli jsme a měli jsme v paláci Flora rozchod, takže jsem šla s mojí kámoškou a kámošem, nejdřív do KFC, kde si oba něco koupili. Já jsem si předtím u benzínky koupila k obědu velikou bagetu (100g = 353 kcal, měla 180g ). Snídala jsem ve 4:00 a tak jsem měla v 9:00 hodin, už hlad a když tam tak seděli a žrali, tak jsem si vytáhla bagetu a dala si její 1/4ku. Pak jsem si v Kenvelu koupila náušnice. A pak jsme šli do Imaxu, na 3D dokument o pravěkých mořských rybách. Bylo to mocík hezký. Pak jsme nastoupili z5 do busu a jeli k Český televizi a tak jsem snědla ve 12:15 zbytek bagety. Njn, mohla jsem si vzít něco dietnějšího. Mno a dál jsme byli na prohlídce v ČT a potom jeli dom. V Praze takový vedro a přijedeme sem a bouřka. xD Teď už mě čekaj sedylehy a myslím, že bych měla po tý tučný bagetě jít na rotoped, ale jsem nějaká unavená a trochu se mi točí hlava, tak newím. Když nepůjdu na rotoped, všechny tuky se mi uloží.

14.5. 2008

14. května 2008 v 14:33 | Misha |  Můj jídelníček
Vážím 69,2 kg.
Snídaně: Celozrná bulka se sýrem, zelenonou a dresinkem
Oběd: Karbanátek + bramborová kaše
Pití: 2 skleničky pití v jídelně, 2 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Dneska mám úplně mega náladu, ptž zítra jedu na exkurzi do Prahy. Půjdeme do český televize a pak do kina. Tak se úpe mrtě těším. Teď oběhnu SBčka a pak půjdu rotopedit, připravit si na zítřek batoh, udělat sedylehy (přitom zkouknu v telce Pod pokličkou) a pak se jenom osprchnu, půjdu si lehnout do postele (možná si dám ještě malou večeři) a budu si číst. A pak už musím spát, ptž zejtra budu vstávat asi ve 3:15. xD

13.5. 2008

13. května 2008 v 14:26 | Misha |  Můj jídelníček
Oběd: Rajská omáčka + těstoviny
Večeře: Balíček Orbitek
Pití: 2 skleničky pití v jídelně, voda s citrónem, půl litru Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Dneska se mi vůbec nechce na rotoped, takže místo něj asi půjdu se Sárou a mamkou ven. Mno... uvidím. Ve škole se to celkem dalo přežít, jen pořád nějak nemám energii a přitom jsem spala skoro 8 hodin.
Aktualizace - 20:28
Tak jsem byla na tý procházce a bylo to mocík good. A pak jsem byla ještě s mum nakupovat, takže mám nektarinky, jablka, jogurty a novou Top Dívku (tu si přečtu zítra na rotopedu). Ale mum mi zase z práce přinesla celozrnou bulku se sýrem, takže si jí zítra dám bohužel k snídani. Jo a taky se zítra vážím a ještě k tomu máme laborky, takže od 7:00. Fuck off.

12.5. 2008

12. května 2008 v 14:27 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Banán a jogurt + sklenice mléka
Oběd: 2 bramborový knedlíky, kousky libovýho vepřovýho masa a pepřová omáčka
Pití: Půl litru Korunní siluety, 3 skleničky pití v jídelně, voda s citrónem
Spokojenost:
Slovní dodatek: Dnešní oběd není zrovna dietní, ale byla to celkem malá porce a ještě půjdu na rotoped, tak snad to nebude taková katastrofa. Dneska se mi totálně nechtělo do školy a při prvních hodinách jsem usínala. Asi půjdu dneska dřív spát.

11.5. 2008

11. května 2008 v 9:29 | Misha |  Můj jídelníček
Svačina: Nic
Oběd: Ovocný salát (jablko, banán a 3 malý broskve)
Večeře: Zavařený houby a zelenina
Pití: 2 litry Korunní siluety
Spokojenost:
Slovní dodatek: Dneska mám v plánu si udělat k obědu ovocnej salát. Teď oběhnu vaše blogísky a pak se půjdu koupat a přečtu si ten časopis DIETA. Nechce se mi do školy! Totálně ne!

10.5. 2008

10. května 2008 v 7:43 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: 3 malý broskve + bílý jogurt
Svačina: Nic
Oběd: Špagety se smetanou a houbama
Večeře: Nic
Pití: 1.5 litru Korunní siluety, 250 ml Pepsi Coly light
Pohyb: Chůze, 60 min. rotoped, 100 sedlehů
Spokojenost:
Slovní dodatek: Ták, dneska jdu do toho města a jestli mi daj rodiče nějaký peníze, tak si koupím asi nějakou good knížku. Teď se jdu nasnídat. Užijte si dnešní den.
Aktualizace - 16:58
Wow, to byl den. Přišly jsme do města a byly tam trhy. Mrtě stánků se vším možným, kolotoče, nějaký trapný divadlo nebo co xD. Ale zkrátka jsme vůbec nevěděly, že to tam bude. Tak jsme nejdřív šli do knihkupectví, ale tam maj všechno, tak mrtě drahý. Pak jsme šly zpátky k těm stánkům. A já jsem mamce koupila maličký perníkový srdce k svátku matek. A prodávali tam pražený mandle. Jsem měla úpe mega chuť. Mno jo, jenže pak jsme šli do restaurace a znáte ty mega porce. Jsem přežraná až do teď. Myslím, že bych nemusela jíst alespoň 3 dny. xD Mno každopádně dneska už nic jíst nebudu a zejtra si udělám ovocno-zeleninový den. A k snídani si asi dám jogurt. Ale jinak jsem si teda ve městě nic nekoupila. Pak jsem šla se Sáruškou na zahradu k babičce a zpátky jsem se stavila u benzínky a koupila si časopis DIETA. Teď budu u Koření rotopedit a pak se budu dívat na A co když je to pravda?. Tak se mějte dneska a ať se vám hezky spí.