Prosinec 2009

Tak tady jsou mé dárky! :D

29. prosince 2009 v 14:07 | Misha |  My day-book
Od rodičů jsem dostala:

Fotoaparát OLYMPUS FE-4000 v pink provedení

Už jsou zase pryč! :(

26. prosince 2009 v 11:15 | Misha |  My day-book
Tak doufám, že jste si užily ten nejhezčí den v roce alespoň tak hezky jako já. :)
Večeře byla úžasná a to co následovalo ještě mnohem lepší! Dostala jsem opravdu kupu dárků a až budu mít čas, tak vám je skoro všechny vyfotím mým novým pink mobilem. :D Dostala jsem ten levnější, ale vůbec mi to nevadí, protože tamten by byl na mě už moc složitej. :D
Docela jsem koukala, že někdo byl už s dárky hotov v 17:00. To mi jsme ještě nebyly zdaleka ani po večeři. Nejdříve jsme šli k babičce, která od nás bydlí kousek a když jsme se vrátili bylo 20:30. Potom přišla druhá babička a všichni jsme zasedli k večeři. Skončili jsme kolem 22. hodiny. :D A pak jsme šli teprve ke stromku. Bylo pod ním opravdu spooooustu dárků. Ani jsem tolik nečekala. S rozbalováním jsme skončili až v jednu hodinu ráno a ve dvě jsem šla spát a ani za boha jsem nemohla usnout. Mum dostala takovej úžasnej Samsung. Není ani moc drahej, takže ho chci taky. :D Akorát jsem nedostala jeden nádhernej prstýnek s Takka a knížku Svět Harryho Pottera, takže si to musím obstarat sama. :D Momentálně se nějak topím v penězích. :D
Včera přijeli strejda, teta, sestřenka a jejich psík, takže jsme si rozdali dárky a přespali u nás. Ještě tu jsou, ale bohužel dnes odjedou a já s rodiči musím ještě navštívit praprarodiče. Moc se těším! =o//

Veselé Vánoce!

24. prosince 2009 v 18:17 | Misha |  My day-book
Až teď jsem si našla čas na blog. Poslední dny jsem pořád někde lítala, takže jsem se na comp vůbec nedostala. A dneska jsem uklízela, zabalovala poslední dárky a připravovala jsem se na dnešní večer. :) Už se nemůžu dočkat rozbalování dárečků a i večeře. Minulý rok mou štědrovečerní večeři představoval pangas se zelným salátem. Letos si dám vinné klobásky a pořádně tučný majonézový (u nás tatarkový :D) salát. :D Loni ráno váha ukazovala 49,5 kilo. Nyní mám 55 kilo, které určitě příští středu mít nebudu, páč na zítra plánuji snídani, kterou bych před rokem nedala do pusy ani náhodou - cukroví! :D
Letos mám opravdu hromadu dárků, protože moje škola je velice štědrá a za praxi nám dává poměrně velké sumy. :D Dneska jsem ještě našla v punčoše od Baborky, která byla 4. prosince, zapomenutou stovku. To potěší. :D :)
Takže vám přeji aby byl Ježíšek štědrý a dal vám všechny vaše vytoužené dárečky. A taky ať si užijete chvilky u večeře a stromečku s rodinou. :)

Tokio Hotel - World Behind My Wall

19. prosince 2009 v 13:40 | Misha |  My music
Nemám slov! Snad jen - DOKONALOST! Už aby byl den koncertu!

Dominika Stará and Richard Müller - Tlakova niz

18. prosince 2009 v 18:53 | Misha |  My music
Nejvíce jsem v Superstar fandila Domče a to proto, že byla pořád taková skromná a milá. A nejhezčí písnička od ní byla Tlakova niz a líbí se mi to od ní dokonce víc jak od Müllera.

Číslo 23

13. prosince 2009 v 10:48 | Misha |  My day-book
Tak jsem konečně sehnala bundu. Není to sice ta úžasná od Roxy, ale je pěkná. Fialová od Horsefeathers. Tu značku sice moc nemusím, ale hlavní je, že se není DC. :D Navíc jsem k ní i zadarmo dostala červenej pásek. Taky Horsefeathers. A sehnala jsem i podzimní boty. Takový černý semišový s kožíškem. Tak snad v nich nebude zima.
Ve středu jsem dostala ty peníze opožděně k Mikulášovi a jako bonus takovou úžasnou malou plyšovou kravičku s velikými očima. So cute! :D
Teď dost na počítači hraju Tomb Raider Underworld, ale právě jsem se tam nějak zasekla a nevím jak dál. :D Včera jsem se dívala na Základ rodiny což byla kravina, ale hrála tam Rachel McAdams. A pak na Číslo 23, to už bylo lepší. Pak jsem se bála, že všude uvidím číslo 23. :D
Včera jsem si taky vyndala všechny dárky a roztřídila je. Ještě mi zbývá pár drobností a může zabalit. :) Strašně ráda balím dárky, nejradši u pohádky nebo nějakého vánočního filmu.
Taky bych měla jet dnes nebo zítra nakoupit do Billy, protože už nemám žádnou zeleninu, jablka Granny Smith a ani Šmakouna. Mám nápad na jeden dárek, který bych tam mohla koupit. Vlastně na dva. Uvidím.
Právě se vrátila mamka z nákupu, tak jí jdu pomoct vybalit jídlo z tašky. :D
Pa.

Válím si šunky

9. prosince 2009 v 11:40 | Misha |  My day-book
Musím uznat, že střední školu jsem vybrala velice dobře. :D V včera nám začaly chřipkové prázdniny a do školy půjdeme až příštý týden v úterý. :) Nemohla jsem tomu uvěřit. V neděli jsem byla skoro celý den v posteli, protože jsem měla děsnou zimnici a k večeru mi bylo i na zvracení. Myslela jsem, že v pondělí půjdu k doktorce a ne na praxi. Jenže když jsem se ráno probudila bylo mi víceméně dobře, takže jsem šla na autobus. Měla jsem mít odpolední, takže jsem do školy dojela vlakem v půl jedenáctý. Naobědvali jsme se a pak nám řekli, že budou prázky. Musela jsem se štípnout do ruky. :D A navíc odpadla i naše odpolední, takže jsem už ve třičtvrtě na dvě jela zase domů. :D
Znáte ten zvyk kdy dávají děti večer 3.12. za okno punčochu a Barborka jim do ní nadělí sladkosti? Tak já si punčochu dávám do dnes. :D Od Barborky jsem dostala sušené meruňky, proslazený sušený ananas, moje oblíbené žvýkačky a balíček HP kartiček. :D
V sobotu od čerta, Mikuláše a anděla adventní kalendář, dvoje kalhotky, podprsenku, dýňové kompoty, misku na müsli s krávama, croissant s mléčnou náplní (ten jsem dala tátovi :)), pak speciální adventní kalendář s úkolama, BIO para ořechy a kalendář Kluci v akci. Od rodičů dostanu nějaký penízky, protože mi zbývá koupit poslední dárek na Vánoce. :)
Teď půjdu na oběd k mamce do práce a budu mít hrachovou kaši s párkama. :D A potom mě čeká zubař. =o/