Srpen 2010

30.8. 2010

30. srpna 2010 v 23:17 | Misha |  Můj jídelníček
Po delší odmlce a taky na dlouhou dobu poslední jídelák, který se vám bude snad alespoň trošku líbit. Takhle nějak jím úplně normálně a udržuju si tím váhu. Ale pohybu mám dneska víc než když chodím do školy. To je vždycky jen hodina rotopedu denně.
Musím se vám pochlubit, že na jednu vaši radu jsem dala a to, že jsem se přestala nalívat litrama limonád s umělými sladidly. Piju vodu a čaje. Už si i začínám pomalu zvykat, ale první dny byly hrozný. Normálně jsem vypila asi 4 litry a teď cca litr. Víc do sebe neoslazený vody zatím nedostanu. Ale každý den po večeři vypiju jeden šumivý vitamín se sladidly, každou sobotu plechovku energeťáku se sladidly a v restauraci si dovolím jednu Pepsi light. A i light výrobky si dovolím, protože Ovofit a mléčnou rýže Diet miluju. Ono jde hlavně o to, abych se tím nenalívala po celý den ve velkém. I tak je to ale pro mě pokrok, protože samotnou vodu jsem nepila vůbec nikdy a měla jsem po ní žízeň a řezala mě v krku. To se mi někdy po ránu stává i teď, proto si k snídani nejradši dělám čaj.
Dnes jsem byla v posilovně a víc jak po měsíci jsem si změřila tuk v těle. Zhubla jsem dvě kila tuku a přibrala kilo svalové hmoty, takže jsem spokojená. :) Zítra jsem dám fotku toho papírku a možná i fotky pro porovnání, jestli je to znát nebo ne.
A teď už konečně ten jídelák.
Tu sezamovou tyčku jsem měla poprvé a musím si jí zítra jet koupit do Lidlu znovu, protože je to fakt mňamka. Navíc je tak velikánská, že jsem myslela, že si ji snad rozpůlím, ale byla tak dobrá, že to nešlo. :D Dneska jsme chtěly jít na oběd do zdravé výživy, ale nemohli tam psy, tak jsme nakonec skončily v mé oblíbené restauraci, kde jsme byly i včera. Protože jsem měla gnocchi včera, tak jsem si vybrala mnou už dvakrát ozkoušené a moc dobré špagety. Na špagety jsem měla chuť už delší dobu. :) Ta porce byla tak obrovská, že mě ještě dvě hodiny tlačily v žaludku. Tak to dopadá, když si chce člověk dát zdravý oběd. :D

Snídaně: Jahodový tvaroh Ovofit (Milko)140g, sezamová tyčka (Eridanous)70g

Svačina: Jablko

Oběd: Špagety all Funghi - se smetanou, houbama a parmazánemmega porce v hlubokém talíři

Svačina: Sójový čokoládový dezert (Alpro soya)125g

Večeře: Cottage Cheese (Meggle)šunka-křen - 180g + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: posilovna, chůze5 km, 60 min. rotoped400 kcal, 60 min. rotoped400 kcal

Před námi poslední den prázdnin :(

30. srpna 2010 v 22:45 | Misha |  My day-book
Chci poděkovat všem holkám, které se mě zastaly a mají můj blog rády. Mám pro vás pár fotek z posledních dnů.
Ve čtvrtek jsem jela na kole do Billy, kde jsem chtěla Sárušce koupit veliké balení kapsiček. Moc se jí to velké balení líbilo. :D Čuchala a koukala na to jako blázen, když jsem řekla, že je to její. :D
Sáruška s kapsičkama

25.8. 2010

25. srpna 2010 v 23:56 | Misha |  Můj jídelníček
Tak jsem se dnes po týdnu vážila a váha mě pěkně naštvala. Ukázala mi o 600g víc. Takže mám 52,6 kg. :( Asi to bude tím pohybem. Vždycky když hodně sportuju, tak vážím víc. Nebo to může být tou posilovnou. 30. srpna si chci nechat znovu změřit tuk v těle, tak to snad bude příznivější než naposledy. Ale je fakt, že už se cítím líp. Už se necítím jako vorvaň a to je nejdůležitější. :)

Snídaně: Sójový nápoj (Joya)200ml, balíček BeBe Dobré ráno sušeneks jogurtem

Oběd: Krůtí na houbách + rýže

Svačina: Jablkoveliké

Večeře: Šmakounový salát (šmakoun100g, mix cherry rajčat300g, červená paprikavelká, Italský dressing (Hellmanns)2 polévkové lžíce) + pšeničná slunečnicová bulka100g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, procházka5km, 60 min. rotoped400 kcal

24.8. 2010

25. srpna 2010 v 23:41 | Misha |  Můj jídelníček
Asi si říkáte, proč tolik mléka. Měla jsem tu zkrátka otevřenou krabici od soboty a do tří dnů se to musí spotřebovat a protože jsem doma sama, tak mi nic jiného nezbývalo. :D
Ten oběd se vám asi nebude zdát jako plnohodnotný a zdravý. Teď byly tyhle BIO pufáky v akci a i když jsou plné nasycených mastných kyselin, tak jsem si je koupila. Alespoň mají místo obyč cukru třtinový a taky místo polevy pravou holandskou čokoládu. Navíc byly úplně luxusně dobrý. :D Tak jsem neváhala a koupila si druhý den další, tentokrát s mléčnou čokoládou. :)

Snídaně: Polotučné mléko650ml, tyčinka Maxi Nuta - slunečnice a ořechy (Rupa)35g

Oběd: 6 rýžových chlebíčků s bílou čokoládou s jogurtovou příchutí (Racio BIO)100g

Svačina: Jablko

Večeře: Fazole v tomatové omáčce (Heinz Fit)415g + pšeničná slunečnicová bulka110g a 5 cherry rajčatnaše zahrádka:)

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, 60 min. rotoped400 kcal, procházka, 60 min. rotoped400 kcal

23.8. 2010

25. srpna 2010 v 23:24 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Jahodový tvaroh Ovofit (Milko)140g, balíček BeBe Dobré ráno sušeneks jogurtem

Svačina: Sójový vanilkový nápoj (Joya)200ml

Oběd: Bramborové halušky s bryndzou a houbamaplný hluboký talíř + 2 kyselé okurky

Večeře: Zavináč + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: Jízda na kolecca 7km, posilovna, procházka, 60 min. rotoped400 kcal

22.8. 2010

25. srpna 2010 v 23:16 | Misha |  Můj jídelníček
V tento jsme šly s babičkou do mojí oblíbené restaurace kde si vždycky dávám gnocchi s uzeným lososem. K nemilému překvapení byl jídelní lístek kvůli fesťáku omezen a moje gnocchi na něm nebyly, takže jsem byla nucena dát si ty se špenátem. Byly suchý, nijaký a navíc malá porce. I když vzhledem k tomu, že nebyly dobrý mi to zase tak nevadilo. :D
Jinak u snídaně jsem se dívala na Marley a já a doporučuju všem milovníkům pejsků. Na konci si stoprocentně popláčete. :D

Snídaně: 4 velké modré blumy, DIET jogurt s jahodami a cereáliemi (Milbona)250g

Oběd: Gnocchi s kuřecím masem, smetanovým špenátem a parmazánemmenší porce

Svačina: Jablkomega

Večeře: Šmakounový salát (šmakoun100g, mix cherry rajčat300g, červená paprika, Italský dressing (Hellmanns)2 polévkové lžíce) + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: 80 min. rotoped500 kcal, procházka5km, 60 min. rotoped400 kcal

20.8. 2010

25. srpna 2010 v 23:03 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Jogurtový nápoj Activia Lehká a Fitmalina a grapefruit - 320g, müsli tyčinka Musli Chocolate (Nestlé)40g

Svačina: Jablkovelké

Oběd: Krupicová kaše s čokoládou a máslem

Svačina: Kysaný jogurt Mocca (Zott)150g

Večeře: Cottage cheese (Milki line)150g + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: Posilovna, procházka, 60 min. rotoped400 kcal

Sportovní komplet Hello Kitty

25. srpna 2010 v 22:53 | Misha |  My fashion
Už delší dobu jsem potřebovala nějaké hezčí oblečení do posilky než vytahané triko a staré kraťasy. V Takko letáku jsem si vyhlídla tenhle komplet a hned první den ráno platnosti letáku jsem si ho šla koupit, aby mi nevyprodali moje číslo. :)

Hello Kitty úbor

19.8. 2010

25. srpna 2010 v 22:44 | Misha |  Můj jídelníček
Snídaně: Jahodový tvaroh Ovofit (Milko)140g, müsli tyčka Corny BIG s banány v mléčné čokoládě50g

Oběd: 2 celozrnné žitné knäkebroty se sezamem (Burger) + Lučina Linie s vlákninou120g

Večeře: Filety uzeného lososa183g + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, procházka, 60 min. rotoped400 kcal

Tomb Raider Underworld Launch Trailer

24. srpna 2010 v 0:30 | Misha |  Motivace
Já tu hru miluju a tenhle trailer je naprostá dokonalost!

18.8. 2010

19. srpna 2010 v 0:33 | Misha |  Můj jídelníček
Celkem mě děsí to, že za 14 dní začíná škola. Né, že bych se bála učení - na to se dokonce těším, ale bojím se některých spolužáků, kteří mě zas určitě budou nadávat, smát se mi a snižovat sebevědomí. Na pár hodných spolužáků se ale už moc těším. :) Ale zase to začne. Ty povinnosti, nedostatek volného času, vstávání ve 4:40. Ach jo.
Zase se ale těším na podzim. Líbí se mi to roční období. V říjnu mám svátek a v listopadu má narozky skoro celá moje rodina, takže jsou oslavy. A taky už se nemůžu dočkat Vánoc, protože nutně potřebuji nový počítač nebo notebook. :D Ale to si ještě počkám.
Neochucené kefírové mléko je fakticky hnusné. Přestali mi prodávat ochucené se sladidly a já odmítám pít tohle. :( Ten sójový suk pro diabetiky nic moc, normální je lepší. :D A po pár dnech jsem měla chuť na normální velký oběd, tak jsem dala těstoviny ze sáčku co jsem doma našla a byly mňamózní.
Jinak jsem byla se Sáruchou (pejsanem) pěšky u praprarodičů, tak jsme si udělaly trochu větší procházku než chodíme normálně.
Ráno jsem se vážila a tento týden jsem ztratila jen 300g. Ostatně mi to nevadí, protože mám rovných 52 kilo. :) Dneska jsem se prohlížela v zrcadle a nějak na mě ty tři kila dole nejsou znát. :( I když ostatní říkají, že jsem zhubla.
Zase jsem stala závislačkou na počítačové hře Tomb Raider: Underworld. Já prostě miluju Laru Croft! Tenhle díl jsem hrála loni na podzim, pak jsem se tam nějak zasekla a tak jsem to teď začala hrát od začátku. Jak to nehraju delší dobu než půl dne, tak mám absťák. :D
Dneska jsem si koupila v Kauflandu ve slevách o hodně levnější uzené filety lososa a taky jedno vanilkové sójové mléko a dvě neochucené. :)

Snídaně: Kefírové mléko (Mlékárna Kunín)480g, diabetický sójový suk (Dejsi)40g

Oběd: Těstoviny s omáčkou na způsob "Kuře na paprice" (Maggi - Dobrý Hostinec)celé balení

Svačina: Jablkomega

Večeře: Šunkový salát (kuřecí šunka Wellness100g, cherry rajčata250g, červená paprika, Italský dressing (Hellmanns)2 polévkové lžíce) + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, procházka5 km, 60 min. rotoped400 kcal

17.8. 2010

19. srpna 2010 v 0:02 | Misha |  Můj jídelníček
Celý tento den jsem měla strach o rodiče, protože právě letěly letadlem nad oceánem. Večer jsem se bála i podívat na zprávy, abych neviděla reportáž jak právě to letadlo spadlo. Letěly 20 hodin s přestupováním a dnes ráno (středa) jsem se dozvěděla, že bezpečně přistáli v Las Vegas. Teď si konečně budu moc v klidu užívat prázdný byt celý měsíc. :)
Oříšky jsem měla po měsíci a nečekaně mě zacpaly na několik hodin. Navíc byly dobrý. :) Konečně si umím dávat jen 100g a ne najednou 200g a ještě k tomu na snídani.

Snídaně: Expres ovesná kaše s malinami (Emco)

Oběd: Směs ořechů (mandle, kešu, lískáče, vlašáky a para)103g

Svačina: Jablkomega

Večeře: Fazole v tomatové omáčce (Heinz Fit)415g + pšeničná slunečnicová bulka100g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, procházkamalá, 60 min. rotoped400 kcal

16.8. 2010

18. srpna 2010 v 23:49 | Misha |  Můj jídelníček
Ráno jsem si ke snídani pustila na DvDčku film "Na Sv. Valentýna". Chtěla jsem ho vidět hlavně proto, že tam hraje Taylor Lautner (je to prostě kus! xD), ale i spousta mých oblíbených herců. Je to hodně podobný film jako "Láska nebeská". Ani bych se nedivila kdyby to režíroval stejný režisér.
U filmu jsem posnídala. To čokoládové sójové mléko je skvělé. Hned ten den, když jsme s mamkou byly na velkém nákupu, jsem si koupila tohle i vanilkové. :) Rodiče večer odjížděli na dalekou cestu a já jsem zase večer jela do posilky. Nebaví mě to teda moc, ale je to potřeba. Když jsem jela na kole zpátky domů, tak jsem jela v tom největším lijáku a světe div se, vlasy se mi ani trochu nezkroutily. A další den jsem zmokla zase a jsou pořád na svém místě. Mám takovou radost. :D

Snídaně: Sójový čokoládový nápoj (Alpro soya)250ml, müsli tyčinka Musli Chocolate (Nestlé)40g

Oběd: 2 celozrnné žitné knäkebroty se sezamem (Burger) + Cottage sýr (Pilos)32% t. v s. - 200g

Svačina: Jablkomega

Večeře: Drůbeží salát (drůbeží prsní šunka s kari kořením Delikatess Putenbrust (Ponnath)100g, 7 koktejlových rajčat, červená paprika, Italský dressing (Hellmanns)2 polévkové lžíce) + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, posilovna, jízda na kolecca 8km

15.8. 2010

18. srpna 2010 v 23:30 | Misha |  Můj jídelníček
Tak jsem konečně tu s těmi jídelníčky za poslední čtyři dny. Sobotu vynechávám, protože je stejná jako ostatní soboty.
V tento den - neděli jsme s rodinou na obědě v restauraci. A to proto, že rodiče měli druhý den odjet do Mnichova a z něho letět do Ameriky. A to na celý měsíc. Letěli tam ještě s mým strejdou, tetou a dvěma přáteli. Za turistikou - proto jsem neletěla s nimi. Kdyby tam jeli do luxusního hotelu a strávili bysme celé dny nakupováním a koupáním v hotelovém bazénu, tak bych jela s nimi. Ale oni budou nakupovat jen první dva dny v Las Vegas a pak asi ještě v L.A. Mamka mi ale řekla ať si napíšu seznam co chci koupit a tak jsem tak udělala a je pěkně dlouhý. :D Už se těším až se vrátí. :D
Zpět k jídlu. Oběd byl naprosto vynikající! A to jak maso, tak zelenina, ale úplně nejlepší byla ta křupavá bageta plná šunky a sýru. :P Byla teda bílá, ale snad to jednou za čas nevadí.
K večeři jsem po nějaké době chtěla zase vyzkoušet tuňáka ve vlastní šťávě, protože chci aby mi zachutnal, když je o hodně dietnější než ten v oleji, ale marná sláva. Prostě mi nejede.

Snídaně: Jahodový tvaroh Ovofit (Milko)140g, müsli tyčinka Corny BIG v hořké čokoládě50g

Oběd: Salát Čmoudík - uzená kuřecí prsíčka proložená hlávkovými listy, zeleninou a zakysanou smetanou + sýrová bageta se šunkou

Večeře: Konzerva tuňáka ve vlastní šťávě185g + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, 60 min. rotoped400 kcal

Sprchový gel

18. srpna 2010 v 23:29 | Misha |  My cosmetics
Protože jsem tyhle prázdniny nikde nebyla, tak jsem si alespoň koupila exotický limitovaný spchový gel od Balei. Takže můžu cestovat alespoň ve sprše. :D Krásně voní a navíc není vůbec drahý.

Blogískové narozky

13. srpna 2010 v 23:27 | Misha |  My day-book
Taky jsem nějak zapomněla podotknout, že tento blog funguje dnešním dnem už 3 roky. Jsem moc ráda, že vás baví a necháváte mi tady komentíky. :) Ty hnusné si můžete nechat. :D
Takže moc děkuji mým čtenářům <33 a tobě blogu přeju další léta článkování. :D
Mufiny

13.8. 2010

13. srpna 2010 v 21:08 | Misha |  Můj jídelníček
Tak jsem konečně dneska dokoukala Sex ve městě2 a musím říct, že jednička byla mnohem hezčí. Ale stejně jsem dobře bavila. :)
Dnes jsem zase byla v posilovně a dokonce jsem si zaplatila pernamentku na 20 návštěv. :D Měla bych jít zase v pondělí. Ale je teda pravda, že jsem byla dneska v té posilce docela vyřízená. Nějak nemám energii co jsem zhubla.
Ego sušenky mi docela chutnaly, ale úplně z nich číší ta nezdravost kvůli té polevě, takže je znovu kupovat nebudu.
Ovšem ten sójový dezert je výborný!
V minulých dnech jsem sportu moc nedala, tak jsem to dnes napravila. :)

Snídaně: Višňový tvaroh Ovofit (Milko)140g, balíček cereálních sušenek Choco+cereal (Sedita)50g

Oběd: Zapečená ryba se sýrem, brambory + hodně omastku

Svačina: Sójový čokoládový dezert (Alpro soya)125g

Večeře: Cottage cheese (Milki line)150g + pšeničná slunečnicová bulka115g

Pohyb: Posilovna, procházka, 60 min. rotoped400 kcal, 60 min. rotoped400 kcal

12.8. 2010

13. srpna 2010 v 20:06 | Misha |  Můj jídelníček
Jelikož nemám ráda rýžový nákyp jako takový, tak mi ho mamka s babičkou nechaly nezapečený, protože ho tak taky jedí. A byl opravdu lepší než ten zapečený. Ta miska na fotce vypadá, že je malá, ale je to normální salátová miska, ne ta kompotová mistička.

Snídaně: Karamelový puding (Dr. Oetker)celý - se sladidlem

Oběd: Nezapečený rýžový nákyp s meruňkami

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, procházkamalá

11.8. 2010

13. srpna 2010 v 17:48 | Misha |  Můj jídelníček
Ráno jsem se vážila a i když už jsem nechtěla hubnout, tak jsem zhubla od minulé středy do této o 700g. Mám 52,3 kg, takže jsem měla radost. Ale možná jsem se překoukla a bylo tam 53,2 kg. :D
Oběd nebyl nic moc a to jsem se pak u praprarodičů na návštěvě dozvěděla, že ten měli k obědu tvarohovou žemlovku. Mňam. Škoda, že jsem to nevěděla. :(

Snídaně: Čokoládový jogurt EXTRA porce (Yoplait)125g, müsli tyčka Corny BIG s arašídy v mléčné čokoládě50g

Oběd: Sekaná pečeně, brambory + máslo

Večeře: Cottage Cheese (Meggle)šunka-křen - 180g + pšeničná dýňová bulka110g

Pohyb: 60 min. rotoped400 kcal, procházka (5 km)

10.8. 2010

13. srpna 2010 v 17:40 | Misha |  Můj jídelníček
Ráno jsem prospala a probudila se až po 11. hodině. Tak jsem šla rovnou na oběd.
Ty lososový cigárka jsem si koupila poprvé, protože byly zlevněný, páč se jim blížela záruční lhůta. A byly teda úplně výborný! Zdravý nebudou a dietní taky ne, protože z nich olej při stisknutí kapal, ale dobrý teda byly. :D
Nevěděla jsem jestli si je dát samotný nebo do salátu s dressingem. Nakonec byl salát a dala jsem jen jednu lžíci dressingu, takže byl spíš jen na zelenině a stejně na nich nebyl cítit, takže si je dám příště samotné. :)

Oběd: Fazolky na smetaně, brambory + 2 vařená vejce

Svačina: Jablkovelké

Večeře: Lososový salát (cigárka z uzeného lososa100g, cherry rajčata250g, červená paprika, Italský dressing (Hellmanns)1 polévková lžíce) + pšeničná dýňová bulka110g