Srpen 2011

31.8. 2011

31. srpna 2011 v 20:31 | Misha |  Můj jídelníček
Najednou mám nějaký strach z tý školy a vůbec nevím proč. :D Konec svobody, spánku nenarušeného budíkem, ponocování, bavení. Ach jo, padá na mě deprese. Ale to bude zas dobrý! :D
Poslední prázdninový den jsem oslavila cukrem. :D Mamka pekla Margotku, kterou jsem neměla ani nepamatuju, takže jsem si jí musela dát. A váha dneska maximálně překvapila: 55,8 kg. Tak jsem měla naposled k dubnu. A to se opravdu nijak neomezuju a měla jsem dokonce i alkohol. A to vždycky když jím dietněji tak přiberu. No, nechápu. :D

Snídaně: Zmrzlina Carte DOr Milka (Algida)cca 400 ml

Oběd: 4 ks Margot buchty

Svačina: 2 broskve

Večeře: Špaldové tyčinky sypané lněným semínkem (BIO harmonie)60g + Cottage Cheese (Meggle)hořčice-cibule - 180g

30.8. 2011

31. srpna 2011 v 0:34 | Misha |  Můj jídelníček
Tohle jsme si nedohodly! :D Jak to, že u minulýho jídeláku není ani jeden komentář? Přitom vás tu bylo kolem 170! Zamyslete se nad sebou! xD
Dneska zabitej den. Byla jsem nevyspalá a to se mi vždycky motá hlava a je mi na zvracení, takže den nic moc. :D Působí ještě na někoho takhle nedostatek spánku? Asi né, jako vždy musím mít něco extra. :D
Musím konstatovat, že právě teď byste na naší planetě hledali marně šťastnějšího člověka než jsem já. :D Mrzí mě, že to sem nemůžu napsat, ale prostě to nejde. I tak jsem happy!! A taky se mooc těším do školy. Na kámoše, ale maličko i na učení a na praxi. :) A celkově na září. To zas budou akce. :D A hlavně ta jedna. <333
Tu rýži co jsem měla k obědu si nekupujte, není to dobrý. :D Musela jsem to okečupovat, ale stejně nic moc. :D Parmazán by to určitě vylepšíl, ale ten u nás doma většinou nenajdete. Navíc ta rýže je z poloviny doplněná těstovinovou rýží, ale to by tak nevadilo. A taky je tam hodně chemických sraček. Co si budem povídat, oběd na hovno. :D Promiňte, že jsem tak sprostá. :D
Ovšem večeře a samozřejmě snídaně bez chyby. :) Ten salát si kupuju od začátku prázdnin v Kauflandu u pultu. Je výbornej. :P

Snídaně: Zmrzlina Carte DOr Milkacca 300 ml

Oběd: Rýže s houbama (Gustoso)celé balení + kečup (Heinz)

Svačina: 2 broskve

Večeře: Sleďový salát v mexické omáčce s fazolemi204g + pšeničná slunečnicová bulka100g

29.8. 2011

29. srpna 2011 v 23:05 | Misha |  Můj jídelníček
Dneska ráno jsem byla ve městě se vyfotit u foťáka. Nesnáším to, ale fotograf byl moc hodnej, tak alespoň, že tak. :) Potřebovala jsem zařídit kartičky na dopravu do školy a taky jsem byla nakoupit v Bille.
K večeru jsme byly s mamkou, tetou a sestřenkou (18 let) na pivě (já na Coca Cole, nesnáším pivo! :D). Takže byla mega sranda. :))
K jídeláku. Snídaně se zdá mini, ale je to opravdu čtvrt balení té zmrzky. Jinak to asi nepotřebuje komentář.
A miluju tu kombinaci celozrnné bagety s brokolicovou Lučinou. Mňam. :P

Snídaně: Zmrzlina Carte DOr Milka (Algida)cca 300ml

Oběd: Fitness bageta154g + Lučina linie s brokolicí120g

Svačina: 2 velké broskve

Večeře: Párkový salát (2 kuřecí dětské párky100g, cherry rajčata325g, červená paprika, kečup (Heinz)2 polévkové lžíce) + pšeničná slunečnicová bulka110g

Pohyb: 70 min. rotoped, chůzecca 2,5 km, 70 min. rotoped, procházkacca 2 km

28.8. 2011

28. srpna 2011 v 22:00 | Misha |  Můj jídelníček
Včera jídelák nebyl, ale dneska už ho sem hodím. A už vás pak čekají jen poslední tři. Pokud budete chtít, tak můžu někdy přidat, až nepůjdu do školy nebo až bude nějaký volno. Ale to si musíte rozhodnout vy. :)
Měla jsem poprvé tu novinku z Kauflandu - podlouhlou dýňovou bulku se sýrem. Stojí to 14 korun, takže pravidelně to fakt kupovat nebudu a to těsto mě nějak neoslovilo. Já teď mám radši to u tý slunečnicový bulky, který je tmavší. Ale ten vršek je dobrej, to jo.

Snídaně: DIET jogurt s jablky, hruškami, lískovými oříšky a cereáliemi (Milbona)250g, Corny BIG s kokosem v mléčné čokoládě50g

Oběd: 3 kuřecí dětské párky150g v listovém těstě posypané sezamem + kečup (Heinz)

Svačina: 2 nektarinky

Večeře: Cottage Cheese (Meggle)hořčice-cibule - 180g + podlouhlá dýňová bulka se sýrem122g

Pohyb: 2x 70 min. rotoped

26.8. 2011

26. srpna 2011 v 21:39 | Misha |  Můj jídelníček
Dneska obyčejnej a nudnej jídelák. Akorát na snídani jsem si dala ovofit a pak samotný Cini Minis bez mlíka (a tak jsou stejně nejlepší). A na obědě jsem byla u babičky, protože dělala kapustu kterou miluju a doma jí máma nevaří a já jsem na to líná. :D
A byl dost nuda den. Měla jsem jet na koupaliště, ale nakonec z toho nic nebylo. A tak jsem šla odpoledne na chvilku spát. :D A to vedro dnes bylo dost přehnaný, úplně jsem měla chuť vyndat z mrazáku Carte DOr a sníst ho celý najednou! :D Už se těším až se zejtra ochladí, ale pršet by teda nemuselo. :-/

Snídaně: Jahodový tvaroh Ovofit (Milko)140g, cereálie Cini Minis (Nestlé)80g

Oběd: Dušená kapusta s troškou kuřecího masa + bramborové špalíčky

Svačina: 2 nektarinky

Večeře: Cottage Cheese (Meggle)hořčice-cibule - 180g, pšeničná slunečnicová bulka100g

25.8. 2011

26. srpna 2011 v 10:57 | Misha |  Můj jídelníček
Čtvrtek byl skvělej. Zkažená úča se mi líbila. :D Bylo to v původním znění s titulky, takže tím pádem ještě lepší. :)
Navíc jsem si zase ověřila mojí silnou vůli a nepodlehla jsem hlasu v mé hlavě, který mi našeptával, že strašně potřebuju náušnice v podobě soviček s modrýma kamínkama místo očiček. :D Byly krásný, ale cca 80 párů je přece jenom dost. :D
Když jsem večer přijela, tak jsem se šla ještě ožrat. Myslím, že už zase dlouho nepůjdu, ale melounová vodka je výborná. Úplně jak kdyby jste pili žlutej meloun. :D
Jídelák neřešený. Oběd je veliká porce a tak to má být. :D A zmrzka taky skvělá.

Snídaně: DIET jogurt s hruškama, jablky, lískovými oříšky a cereáliemi (Milbona)250g, Corny BIG v hořké čokoládě50g

Oběd: Špagety se smetanou, houbama a parmazánemvelký hluboký talíř

Svačina: 2 kopečky zmrzliny - vlašský ořech a cookies

Večeře: 6 ks fornetti mini (2x pizzové, 2x mexické, 2x s nivou)

V noci: 3x panák melounové vodky, cinzano

Pohyb: 70 min. rotoped

Samolepky na nehty

26. srpna 2011 v 10:41 | Misha |  My fashion
Mamka objevila v DMku zlevněný nálepky na nehty a tak jsem si vybrala zvířecí vzor. Pro mě ideální, protože lakování nehtů nesnáším a navíc na nehtech vypadají fakt skvěle. Omlouvám se za mojí neupravenou kůžičku okolo nehtů. :D

24.8. 2011

25. srpna 2011 v 0:34 | Misha |  Můj jídelníček
Další jídelníček, už s normálním obědem.
Zejtra jedu do CineStaru na Zkaženou úču. :) Moc se těším. Ale nevím jestli bude zejtra jídelák, páč budu jíst jen jednou doma. Taky jdeme na oběd, takže si dám asi špagety v mý oblíbený restauraci a ve Futuru zmrzlinu. :P Asi zkusím příchuť cookies, protože je prej dobrá. Jo a dneska jsme byly s mamkou nakoupit a mám v mrazáku Carte DOr Milka!! :D :D Jupííí! xD
Jsem ráda, že zatím nikdo na moje jídeláky neprudil. Ani nemá kdo proč prudit, páč po nich spíš přibírám než abych hubla. :D Už asi půl roku mám váhu kolem 58 kil, takže tak. :D

Snídaně: Cereálie Cini Minis (Nestlé)75g + mléko300 ml

Oběd: Fazolové lusky na smetaně, brambory + 2 vařená vejce

Svačina: 2 broskve

Večeře: Uzená kuřecí šunka156g s cibulí, octem a Maggim + pšeničná slunečnicová bulka105g

Pohyb: 70 min. rotoped, procházkacca 2 km, 70 min. rotoped

23.8. 2011

23. srpna 2011 v 21:03 | Misha |  Můj jídelníček
Tak vám sem hodím dnešní jídelníček, když jste psaly, že vás baví. :) Ten oběd je dneska opravdu lehkej, ale v tomhle vedru je to pochopitelný. Však večeře už opravdu dietní není. Měla jsem ten salát poprvé a je vynikající. Nevím vůbec jeho složení, protože jsem ho koupila u pultu, ale myslím, že je majonézový. :P
Jinak odpolední svačinu - ovoce, jsem nefotila. To je zbytečný.
Dneska pohoda den, poprvé jsem byla letos v létě u vody (teda když nepočítám Tropical Islands), ale nekoupala jsem se a ani neopalovala, ale byla sranda. S tou mojí hroznou rodinou je vždycky sranda totiž. :D Zvlášť s tetou. :D
Pokud budete chtít můžu přidat ještě nějakej jídelák a taky očekávejte v nejbližší době pár článků do rubrik o kosmetice a módě. Vím, že máte radši články o jídle, ale nějak není teď nic moc novýho, takže alespoň ty jídeláky. :D

Snídaně: Jahodový tvaroh Ovofit (Milko)140g, 6 celozrnných sušenek polomáčených v mléčné čokoládě ChocoGrains (Milka)cca 84g

Oběd: Špaldové tyčinky sypané lněným semínkem (BIO harmonie)60g + Cottage Cheese (Meggle)cibule-hořčice - 180g

Svačina: 2 velké broskve

Večeře: Sleďový salát v koprové omáčce200g + pšeničná slunečnicová bulkacca 105g

Pohyb: 70 min. rotoped, 70 min. rotoped

Quesadilla

20. srpna 2011 v 23:56 | Misha |  Recepty
Zkoušela jsem rychlé a jednoduché zapečené tortilly.

Pro jednu osobu:
  • 2 tortilly
  • 3 plátky taveného sýru
  • 3 plátky kuřecí šunky
  • dressing (já použila Tisíc Ostrovů od Hellmanns)
Postup: Tortillu dáme na ohřátou pánev bez tuku a poklademe jí rovnoměrně sýrem a šunkou a pokapeme dressingem. Přiklopíme to druhou tortillou a otočíme. Necháme opékat i z druhé strany. Na talíři rozkrájíme na čtvrtky.

Někdo si psal o recept, tak tady ho má. Sice primitivní, ale recept to je. :D

Přemluvily jste mě na další článek :D

20. srpna 2011 v 23:47 | Misha |  My food
Omlouvám se, že nic nepřidávám. Jsem moc ráda, že můj blog máte tak rády, ale moje myšlenky se teď netočí kolem jídla. Naštěstí. :) Jsem úpe happy (Miška víííí :D). No, takže toho nechme a tady máte nějaký to žradýlko. :))

Moc jsem si teď oblíbila novou příchuť cottage od Meggle. Cibule-hořčice, moje oblíbená kombinace. :P A to jsem už dávno cottage od Meggle přestala kupovat, páč jsem se jich mrtě přejedla a už mě vůbec nechutnaly.

Trošku jsem vařila, zase jednou :D

11. srpna 2011 v 12:08 | Misha |  My food
A protože doma toho moc v lednici nebylo, tak jsem si udělala knedlíky s vajíčkem. Ale udělala jsem je jako omeletu, protože jsem to tak jedla a i vařila ve škole a chutnalo mi to tak. K tomu jsem měla kečup a kyselý okurky. No, zdravej oběd. :)))

Mamkou s tátou pořád teď jedí caprese, od tý doby co to máma viděla v reklamě. Já už to znám dávno, ale až teď jsem to zkusila a teda nic moc. :D Je ale pravda, že mi chyběla bazalka. :D Ale že by nějak chutnala mozzarella s rajčatama to ne, to radši to mozzarellu samotnou. :)

Noah Ellenwood - I'm Yours

11. srpna 2011 v 12:08 | Misha |  My music
Ouuuu, miluju ten začátek! :D

Nikdy bych nevěřila, že umím psát tak dlouhé články. :D

3. srpna 2011 v 23:57 | Misha |  My day-book
Minulý týden jsem byla nachcípaná, ale taky mě tak nějak pořád pobolívalo v levým podbříšku. Nebylo to nic moc hrozného. V sobotu to dokonce přestalo úplně a já byla vyléčená i z té rýmy a bolesti v krku. Jenže v neděli po obědě to začalo bolet úplně šíleně, až jsem si šla lehnout a myslela jsem, že se zblázním. :D A v devět mě máma řekla ať se oblíknu, že jedeme na pohotovost, tak jsem dostala strach aby si mě v nemocnici nenechaly na pozorování, to se naštěstí nestlalo.
Vyšetřily mě, nejdřív po mě sestřiška chtěla ať si strčím teploměr do zadku, nechápu na co jim je teplota v mý řiťi. :D A pak přišla doktorka (naštěstí moc hodná a milá) a vyšetřila mě. Moc úžasnej pocit, když vám někdo strká prsty do zadku, fakt že jo. :D To máte pocit, že se na místě poserete. :D Pak mi řekly, že mám nejspíš zánět na vaječníku, dali mi 2 prášky antibiotik a že mám jít druhej den na gynekologii, aby mi to potvrdili.
Ta noc byla děsná, skoro jsem bolestí nespala a ani můj uctívanej Ibalgin nezabíral. :D Pak jsme naštěstí brzo ráno jely s mamkou na gyndu, ale tam jsem v čekárně seděla a kroutila se bolestí snad víc jak hodinu. Pak mi teda konečně pan doktor předepsal ty antibiotika a taky léky na bolest! Na ty jsem se těšila úplně nejvíce!! :D Doma jsem si jeden hned vzala a do půl hodiny byly největší bolesti pryč. :) Pak jsem celej den ležela v posteli a jen spala, četla Harryho (už jsem v poslední kapitole!) a nebo se dívala na tv. V úterý to samý, ale to už jsem i mohla sedět u compu. A dneska jsem konečně zase aktivní a je mi mnohem líp. Opravdu mi pohyb chyběl, byla jsem v úterý už úplně mrzutá bez endorfinů. A navíc je teď venku tak hezky, že se mi i chtělo jít se psem. Zítra jdu na kontrolu, tak snad bude všechno ok.
Po cestě zpět se stavím v Albertu pro nový vydání Albert magazínu, a taky pro energy drinky, jogurty ve skle a konečně si tam koupím BIOabecedář. Jupííí! :) A taky musím do Billy, protože ty nové BIO čoko jogurty jsou úplně výborný!
V neděli jsem dohrála Posla smrti 3 a musím říct, že mě nijak nenadchl a jednička pro mě byla nejlepší. Ale špatnej zase nebyl, to ne. Teď hraju HP a relikvie smrti část 1. Je to hodně akční oproti těm ostatním dílům, ale baví mě to. Pak na mě čeká část 2 a pak HP lego. :)

Miluju Carte D'Or!!! :D

3. srpna 2011 v 23:18 | Misha
Jak jsem se vám ptala jestli jste měli Carte D'Or Chocolate Cherry, tak ta na mě stejně nezbyla, ale dneska jsem po třech dnech (bez cizí pomoci :D) dojedla Milka příchuť. A už nechci nikdy jinou zmrzlinu! :D Měla jsem jí třikrát po sobě k snídani a zejtra už nebude, búúúúúú! :((( :D Fakt škoda, že je tak drahá.
Jo, a tu pikslu si nechám na výstřižky z časopisů. :D
Tohle je včerejší snídaně, ta lžíce je polévková, abyste si nemyslely. :D
A tohle je dnešní snídaně. :D Balení má 900 ml, tak jsem to chtěla rozdělit na 3krát po 300 ml, ale nějak jsem to nevychytala a poprvé jsem si dala asi míň, takže na dnešek mi zbylo nějak hodně. Né, že by mi to vadilo, ale ta zmrzka je pěkně sytá a já byla teda pěkně plná. :D Nj, moje nová závislost. :))