Září 2012

6. den

30. září 2012 v 19:42 | Misha |  Weight loss
Nesnáším neděle. A od tý doby co se musím v neděli loučit s Honzou, tak je nenávidím ještě víc. :( A ještě k tomu do školy. Ať už je pátek! :D
Dneska mamka pekla jako naschvál 2 slaný štrůdly, který miluju. Grrrr. Takovou chuť jsem na ně měla, ale naštěstí už jsou pryč a já se jich ani nedotkla. :)
Taky vařila guláš, tak jsem si dala hodně libovýho rozpadajícího masa a k tomu místo knedlíků zdravější variantu. :)

Snídaně: Velká káva s mlékem, jablečno-skořicové müsli (Nestlé)50g + mléko200ml
Svačina: Půlka červené papriky (chvilku před obědem, měla jsem už hlad)
Oběd: Hovězí gulášvelká porce + 2 žitné chleby s lněným semínkem
Večeře: Polévka s játrovými knedlíčky a nudlemi0,75l

Kalorie: cca 1500 kcal

Oběd

5. den

29. září 2012 v 23:26 | Misha |  Weight loss
Teď jsme napsala dlouhej článek a samozřejmě jsem si ho vymazala! Fakt to nebudu psát znova všechno, jsem fakt vytočená! :-x :D Nebudete na mě určitě pyšný a určitě vás všechny zklamu, co jsem dneska provedla. Dneska jsem v Praze porušila dietní plán. :( Už dlouho jsem chtěla ochutnat něco z Burger Kinga a ten je jen v Praze a myslím, že v Brně. Do Prahy se dostanu obvykle jednou za 3 roky, takže jsem prostě musela. :D
A KFC ustupuje stranou, protože Whooper je mňamózní, smažený cibulový kroužky jsou vynikající a hranolky jsou lepší průměr. Tj. lepší než Mekáč a horší než KFC. :D Takže toho ani nelituju, že jsem si to dala. Aspoň vím na čem jsem. :D
Ani nemám vůbec chuť se dál a dál cpát, a dokonce ani na sladký chuť nemám, protože jsem opravdu dneska jedla mnohem víc. Ale to nevadí, i když dneska určitě nezhubnu, tak ani nepřiberu s dnešním jídlem a zejtra můžu normálně pokračovat ve weight loss s odškrtnutým dalším dnem bez přežrání. :D
To müsli jsem dneska měla poprvé a je moc dobrý. :)
A to panini mě docela dost zklamalo a neuspokojilo, tak proto je větší svačinu, která měla být večeří. Taky byla dost rozmasakrovaná z batohu. :D
Co bylo v Praze kromě jídla psát nebudu, páč podruhé se mi nechce. Sorry, :D

Snídaně: Velká káva s mlékem, jablečno-skořicové müsli (Nestlé)50g + mléko200ml
Svačina: 2 nektarinky
Oběd: Zapečené panini "Kuře a modrý sýr" (Crocodille)150g - pšeničné pečivo, kuřecí maso, tavený sýr brie s příchutí modrého sýra, smažená cibulka, barbecue omáčka
Svačina: 2 žitné chleby s lněným semínkem s Florou light a 3 plátky 30% eidamu
Večeře: Whooper, 8 smažených cibulových kroužků, pár hranolekani ne půlka sáčku
Mimo: Necelý Monster Lo-Carbcca 30 kcal

Pohyb: Chůze a stání (cca 5 hodin)

Kalorie: cca 2500 kcal

Snídaně

4. den

28. září 2012 v 22:41 | Misha |  Weight loss
Tak dneska byla velká krize. Asi tak od poledne jsem měla a ještě trochu mám, si jít koupit sklenici Nutelly a celou jí sežrat po lžících. :-/ Neudělala jsem to, naštěstí. Vím, že budu mít teď chuť na sladký neustále, ale pokusím se to ustát co to půjde. Prej po 21 dnech bez sladkostí ta chuť přejde. Tak schválně. :D
Zejtra jedeme s Honzou do Prahy na výstavu počítačových her. Bude tam Re-Play, a živá Lara Croft, tak doufám že bude foteška. :D :D :D A mám v plánu, že si dám sushi jestli bude možnost. :-P
Svačina není kvůli pozdějšímu vstávání.

Snídaně: Velká káva s mlékem, Linie Müsli (DAVO)60g + mléko200ml
Oběd: Těstovinový salát s tuňákem (mini farfalle40g v suchém stavu, konzerva tuňákas troškou oleje, rajče, kus salátové okurky, půlka cibule, kečup2 PL)
Večeře: 2 žitné chleby se lněným semínkem + pažitkový Cottage (Madeta)150g

Pohyb: 80 min. rotoped, procházka2 km

Kalorie: cca 1400 kcal

Oběd

3. den

27. září 2012 v 22:56 | Misha |  Weight loss
Dneska jsem měla namále. Přepadla mě chuť se přejíst, vyjíst celej košík se sladkým, co máme doma. Naštěstí mě to přešlo, ale ta chuť by pořád byla. :( Vždycky když začíná volno, tak si asi myslím, že mám volno i ve stravování. Nepochopim to. :-/
Navíc jsme dneska šli za rodičema do hospody, a já si nic nechtěla dát, a taky nedala. Ale byl to divnej pocit, tam jen tak sedět a nic nepít, když jsem byla ještě před chvílí královna párty. :D Ale jsem na sebe trochu pyšná, že jsem odolala.
Dneska nejsou fotky, snídaně byla stejná a na polívce asi není co k focení. Ve škole nefotím. Snídaně bude asi skoro pořád müsli, mám ho teď zásobu a dobře mě zasytí. Zvlášť tohle moje oblíbené.

Svačina: Jablko
Oběd: Krůtí čína + kari rýženecelá kupa
Svačina: Jahodová Activia120g
Večeře: Francouzská polévka0,75l

Pohyb: Procházka2 km, 70 min. rotoped

Kalorie: cca 1400 kcal

2. den

26. září 2012 v 19:37 | Misha |  Weight loss
Dneska jsem nebyla ve školní jídelně, páč nebylo nic dobrýho, tak jsem si ráno obložila rohlík (je takovej větší než běžnej). A z večeře mám trošku výčitky, že mám dva chleby, ale měla jsem hlad, tak radši.
Teď mi byl nabídnut červený burčák, ale já vím, že kdybych si ho dala, tak bych se přejedla. Alkohol u mě strašně snižuje sebekontrolu, budu se mu radši vyhýbat, jak to půjde.
A zítra do školy naposled a odpadne nám i odpolední vyučování! A hlavně - večer přijede Honzík! :)))

Svačina: Jahodová Activia120g
Oběd: Obložený rohlík - Flora light, 3 plátky 30% eidamu, 4 plátky kuřecí prsní šunky, kousek salátové okurky
Svačina: Jablko
Večeře: 2 žitné chleby se lněným semínkem s Florou light, hořčicí, vařeným vejcem a cibulí + kapie

Kalorie: cca 1400 - 1500 kcal

Snídaně

Oběd a večeře pod perexem...

1. den

25. září 2012 v 21:11 | Misha |  Weight loss
Dneska jsem to zvládla. Oběda jsem snědla o trochu víc než jsem chtěla, ale aspoň jsem se nepřejedla. A na polívkách teď ujíždím. Takže mi můžete říkat, že to není zdravý, ale mě zasytí, mají málo kalorií a moc mi chutnaj.
Jinak fotit budu nepravidelně, podle možnosti a podle toho jak se mi bude chtít.
Po tom přejídacím, čokoládovým víkendu jsem se radši nevážila, zvlášť když jsem to pěkně posr*** i v pondělí večer, tak až za delší dobu. :D

Snídaně: Velká káva s mlékem, celozrnný rohlík s Florou light a 2 plátky 30% eidamu + 2 ředkvičky
Svačina: Ledová káva (Hochwald)500ml
Oběd: Kuřecí roláda plněná čímsi neznámého původubez kůže se sosem + šťouchané brambory na cibulce2 kupky
Večeře: Francouzská polévka s celozrnnými těstovinami0,75l

Kalorie: cca 1500 kcal - na hubnutí o kilo za týden mám mít něco přes 1400 kcal

Změna je život :D

24. září 2012 v 9:12 | Misha |  My day-book
Takže doufám, že jste se nelekly. Ano, mám po pěti letech krásný desing. Je složený z věcí, které miluju, takže už z toho poznáte tak trochu mě. S designem se dělala má spolužačka a kamarádka v jedné osobě, kterou tímto zdravím a moc jí děkuju, :)) Nový desing způsobí, že budu psát už pravidelně a vrátím se do virtuálního světa. Protože to by byla škoda, kdyby ne. Ještě mám chuť blog přeorganizovat. Myslím tím rubriky a tak. Ale to ještě musím vymyslet.
Musím přiznat, že jsem zase zklamala co se týče diety. Opět jsem se začla přejídat. Už jsem si koupila i knížku o tomhle problému, protože já už opravdu nemůžu. Ta chuť se přejíst je ale tak silná. Už s tím ale končím. Přítel mě nutí zajít k psycholožce. Ale já to chci zvládnout bez toho. Ještě jeden pokus a když to nevyjde, tak ok. Od dneška začínám teda znova, takže večer čekejte jídelák. Asi na to speciálně založím rubriku, aby mě to víc motivovalo. A taky si konečně musím upravit SBčka. Udělám to asi hned. Radši. :D
Asi si říkáte, jakto že píše v tuhle dobu. Pravda je taková, že jsem ještě u přítele, páč se mi nechtělo jet domů. Dneska jedu a doma mě čeká burčák z Moravy, kde byli o víkendu rodiče. Tak aspoň, že tak. :D Takže škola až od zejtra a to jen tři dny. Juchů. :D Navíc na příští sobotu máme v plánu takový výlet, tak se modlím aby to vyšlo. A kdyžtak bude report. Až to bude jisté, tak vám napíšu co plánujeme, nechci to zakřiknout. :D
Takže se mějte. :-*

Tumblr_matviz0lgu1rt0slto1_500_large

Den 5.

8. září 2012 v 6:57 | Misha |  Můj jídelníček
Oběd byl ve vlaku a večeře byla u přítele, což je asi vidět. :D Je tu Lanškrounská kopa. Včera zpíval Klus a dnes bude zpívat Harich. :D A dneska jdu pochod, 15 km.

Snídaně: Kapučínomega hrnek, 60g Linie musli (DAVO) + mléko
Oběd: 2 slunečnicovo-žitné chleby + Cottage cheese (Milki line)150g
Svačina: 3 blumy
Večeře: Velký celozrnný rohlík s Ramou a 2 plátky 30 % eidamu, burčák0,3l

Pohyb: 80 min. rotoped

Den 4.

8. září 2012 v 6:36 | Misha |  Můj jídelníček
Dávám ho zpožděně, nebyl čas. Píšu od přítele. Jak jim pětkrát denně, tak mám mnohem větší hlad. Nechápu. :(

Snídaně: Káva s mlékem, 6 ovesných čokoládových sušenek (Emco)
Svačina: Tvarohová stracciatellová Activia
Oběd: 2 slunečnicovo-žitné chleby s Florou light a 30 % eidamem44g
Večeře: Sklenice kyselých okurek

Pohyb: 80 min. rotoped

Den 3.

5. září 2012 v 21:18 | Misha |  Můj jídelníček
Dneska jsem byla na obědě ve školní jídelně. Ale zítra asi nepůjdu, páč nemám asi ještě na účtu peníze. =o/ Musím si zas něco vzít. Jinak dneska jsme měla svačinu už v 7:45, páč se mi hodinu po snídani udělalo špatně. Polilo mě horko a motala se mi hlava. Asi slabá snídaně. A dnes konečně 5x denně.

Snídaně: Jablko, jahodový jogurt s cereáliema (Yoplait)170g+15g
Svačina: Jahodová müsli tyčinka (Nestlé)40g
Oběd: Rybí filet + dušená zelenina
Večeře: Francouzská polévkaplná velká miska - 0,75l

Pohyb: 80 min. rotoped

Den 2.

4. září 2012 v 20:58 | Misha |  Můj jídelníček
Od zejtra budu konečně chodit na obědy. Dneska příjem pod bazální metabolismus, tak to dál nepůjde. Ale nemám skoro hlad. A dneska jsem se styděla vytáhnout ve škole svačinu, protože se bojím, že by si ostatní říkali: "Proč žere, když je tak tlustá?" Musím to nějak překonat, takhle si jen brzdím metabolismus.

Snídaně: 6 ovesných jablečných sušenek (Emco), káva s mlékem
Svačina: Nic
Oběd: Jogurtový nápoj Jogobella Light250g, banán
Svačina: 3 nektarinky
Večeře: Slunečnicovo-žitný chléb s Florou light a se 4 plátky kuřecí prsní šunky, půl salátové okurky

Pohyb: Chůze (cca 3 km), 80 min. rotoped

Den 1.

4. září 2012 v 5:11 | Misha |  Můj jídelníček
Děkuju všem za podporu. Jste na mě až moc hodné. :D Včera mi nešel večer internet, tak se omlouvám a hodím sem jídelák až teď. Zatím jsem nic nefotila.

Snídaně: 6 ovesných kokosových sušenek (Emco), káva s mlékem
Svačina: Nestihla jsem
Oběd: 2 slunečnicovo-žitné chleby s Florou light a 6 plátky kuřecí prsní šunky
Svačina: Řez melounu a nektarinka
Večeře: Slunečnicovo-žitný chléb s Florou light a 4 plátky kuřecí prsní šunky, cherry rajčata

Pohyb: Procházka se psem (změnila jsem trasu, takže to bylo do kopce :D)

Já jsem spokojená, protože jsem neměla ani zas tak velkej hlad, jak jsem předpokládala, že mít budu. A spala jsem celou noc, takže super. Kdyby mi to vydrželo, tak budu nejšťastnější. :D

Nikdy neříkej nikdy

1. září 2012 v 10:48 | Misha |  My day-book
Ahoj, tak jak jste si užily prázdniny? Já je měla skvělé až na jednu věc. Úplně se stydím, to sem napsat. Mám takový pocit, že vás všechny zklamu. Ale musím se přiznat, protože by to nebylo moc dobrý, zapírat vám jak jsem se zase vyžrala. :( Přes prázdniny jsem začala trpět záchvatovitým přejídáním. Nevim proč, protože všechno ostatní je v pohodě. Připadám si úplně nemožně. Doufám, že mě všichni neodsoudíte. Přibrala jsem přes prázdniny 10 kilo. :(( Ani se neptejte kolik mě ukazuje číslo na váze. :-/ Už jsem opět tlustá. Uzdravená z té prokleté anorexie, ale opět tlustá a to chci změnit. A půjde to!! Od začátku školního roku budu hubnout a chtěla bych se zeptat jestli by se nenašly nějaký hubnoucí slečny s kterýma bych se mohla podporovat a hodnotit jídeláky. Vím, z roku 2008, že je to super způsob jak shazovat kila, když pak jídelák dávám na blog. Nějaký jídla bych mohla i fotit, ale určitě ne všechny. Nechci zpět do spárů anorexiie. Toho už jsem si užila na celý život a chci mít jednou děti. Takže tak. A neukamenujte mě, prosím. :D