4. den

28. září 2012 v 22:41 | Misha |  Weight loss
Tak dneska byla velká krize. Asi tak od poledne jsem měla a ještě trochu mám, si jít koupit sklenici Nutelly a celou jí sežrat po lžících. :-/ Neudělala jsem to, naštěstí. Vím, že budu mít teď chuť na sladký neustále, ale pokusím se to ustát co to půjde. Prej po 21 dnech bez sladkostí ta chuť přejde. Tak schválně. :D
Zejtra jedeme s Honzou do Prahy na výstavu počítačových her. Bude tam Re-Play, a živá Lara Croft, tak doufám že bude foteška. :D :D :D A mám v plánu, že si dám sushi jestli bude možnost. :-P
Svačina není kvůli pozdějšímu vstávání.

Snídaně: Velká káva s mlékem, Linie Müsli (DAVO)60g + mléko200ml
Oběd: Těstovinový salát s tuňákem (mini farfalle40g v suchém stavu, konzerva tuňákas troškou oleje, rajče, kus salátové okurky, půlka cibule, kečup2 PL)
Svačina: 2 nektarinky
Večeře: 2 žitné chleby se lněným semínkem + pažitkový Cottage (Madeta)150g

Pohyb: 80 min. rotoped, procházka2 km

Kalorie: cca 1400 kcal

Oběd



Večeře
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Naty :) Naty :) | E-mail | Web | 28. září 2012 v 23:14 | Reagovat

Máš to super, ten cottage miluju!! :D A něco bych ti doporučovala, jestli tě chytají chutě na sladké. Mně osobně to dost pomáhá. Kdybych si sladké upírala, během pár dní by mě chytnul ten děsný přežer.. Proto na to mám taková preventivní opatření. Vím, že to asi není mému tělu a mé postavě přínosné, ale pořád lepší, než se pak přejídat. Ráno do sebe dostávám hodně rychlých sacharidů, takže klidně dva kusy ovoce, kupa medu... Prostě abych uspokojila tu sladkou chuť. A tak jednou za tři dny si dám nějakou proteinovou tyčinku, nahrazuju jimi moje milované kitkaty, kinder buena, apod. Tohle mi hodně pomáhá, a pak vážně chuť se přejíst mám menší... Pokud máš vážně na nutellu chuť, klidně si jí kup, nebo vyrob, ale zkus si jí třeba dávat jen před někým.. Třeba s přítelem, je tak menší pravděpodobnost, že tu pixlu rovnou celou vyluxuješ :)) Zatím se ti vede super, akorát bych být tebou opravdu zařadila více sladkého, nemusí to být zrovna v podobě čokolád, ale prostě zdravější sladké :))

2 versul versul | Web | 29. září 2012 v 8:10 | Reagovat

Ahoj, tie chute poznám, akurát že ja si denne aj niečo sladké dám. Len neviem, či je to dobré alebo zlé. Ten šalát máš krásny a ako sa ti chcelo pohrať s jeho prípravou-luxus! Uži si výstavu :)

3 sushenka sushenka | 29. září 2012 v 10:04 | Reagovat

Ahoj Míšo :)
taky ti dám radu, ale vím, že na každýho pomáhá něco jinýho :)
Já vždycky, když mám chuť na sladký, tak si slíbim, že to musim vydržet do zítřejšího rána, že ráno to tolik nevadí..
a pak se druhý den vzbudím a zjistím, že už na to vlastně chuť nemám :)

4 En En | Web | 29. září 2012 v 15:58 | Reagovat

Ahoj Misho,já souhlasím s komentářem od Naty:)Opravdu není dobré si to sladké odpírat uplně...neříkám že ti nevěřím a že se určitě tím přejíš.Ale bohužel všechny co máme zkušenost se ZP víme,že to pak jednou prostě nejde vydržet a sežereme toho hromadu...a jde to od začátku.
Fakt bych si být tebou dala třeba každé ráno kousek čokolády...začni třeba 4 kostičkama denně a snižuj...navíc ráno to není ani trochu hřích:)
Jinak máš jídelníček hezký;)

5 Škorica Škorica | Web | 29. září 2012 v 22:48 | Reagovat

Jeej, ten obed vyzerá neskutočne dobre!
No aj ja sa snažím dať rekord 21 dní bez sladkého, zatial som to vždy po prvom vzdala :D

6 Misha Misha | Web | 30. září 2012 v 10:50 | Reagovat

sushenka: Děkuju za radu. :) Zatím se daří. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama