Únor 2013

A hezkého Valentýna! :D

14. února 2013 v 22:12 | Misha |  Motivace
Doufám, že jste si ho užily, pokud jste zadané a nebo ho přežily, pokud nejste. :D
Já si ho užiju až zejtra, ale dostala jsem krásnou smsku. :))
Tady máte valentýnský :D a i thinspirační video. Která z vás by nechtěla vypadat jako ona?
Já bych za to dala všechno! :D
Nejde mi to sem vložit, tak tady je odkaz.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YeIwR4HdA-g#!

Tumblr_mhcltvu9lq1qec4gro1_500_large

Asi špatná zpráva pro některé :D

14. února 2013 v 18:20 | Misha |  My day-book
Včera jsem si dala svíčkovou a celé to pokazila.
Už mě to nebaví pořád psát, jak jsem to pokazila a to to byl teprve třetí den. Asi mám nervy z toho darování. Strašně se to blíží a já se bojím, že umřu. :D
Rozhodla jsem, že jídeláky tady na blogu mi nijak nepomáhají a stejně mi píšete, že jim blbě, takže je nebudu delší dobu přidávat a ozvu se až budu mít aspoň 80 kilo. Vím, že některým se to nebude líbit, ale už mě to fakt nebaví. Vy jste tak užasný, jak se skvěle držíte a já to pořád porušuju. :((
Samozřejmě budu přidávat nějaké články a tak, ale jídeláky prozatím ne. Nechci se přejídat, aby jste si nemyslely. Už konečně musím s tou váhou pohnout, léto je tady za 4 měsíce a já jsem pořád jako slon. Proč jenom existuje jídlo! :-/
Navíc na konci března máme jet se třídou na exkurzi do nějakýho hotelu na wellness a máme si vzít plavky. Joo, kdybych měla o 30 kilo míň, tak se do nich vejdu a můžu se v plavkách ukázat. Takhle jet nemůžu a strašně mě to štve. :(((
Tak se zatím mějte a já se budu snažit vás co nejvíc navštěvovat. :)


40/178

12. února 2013 v 18:54 | Misha |  Weight loss
Dneska jsem vstávala už ve 3:10, protože jsem měla být už o půl osmé v Pardubicích v nemocnici na odběr krve. Měla jsem tady dlouho to BeBe, tak jsem to využila na cestovní snídani. Celozrnné pečivo tu nebylo.
V nemocnici mě nejdřív trápila jedna sestra, pak si přizvala další, té se to konečně podařilo. :D Strašně se divily, že píchnou do žíly, chvíli to teče a pak se to zastaví. Asi jsem poloviční upír nebo nevim. :D Nakonec ze zápěstí vyždímaly čtvrt zkumavky. Pěkně to bolí na tom zapěstí. Docela se děsím toho, že mě to zejtra čeká znova na transfuzce, kvůli vyšetření kvůli narkóze.
Oběd byl úplně výbornej. A večeře nic moc dietní (ale ty dva tlustý kousky masa, jsem vyplivla, fuj) ale budu teď dýl bez jídla, páč tam musím přijít na lačno. Doufám, že se někde neskácím. :D

Snídaně: BeBe Dobré ráno kakaové s jogurtem50g, bílá sladká Activia120g
Svačina: Banán
Oběd: 2 filety lososa + rýžový salát (rýže, sýr, paprika), salát z kysaného zelí
Svačina: Müsli Activa120g
Večeře: Vepřové rizoto s kečupem a 30% eidamem44g + kyselé okurky

Energie: cca 200 kcal
Pohyb: 60 min. rotoped


39/178

11. února 2013 v 19:39 | Misha |  Weight loss
Tak po dlouhé pauze, jsem opět tady. Na váhu nepolezu, radši. V pátek jsem měla devatenáctiny. Od Honzíka jsem dostala prstýnek Swarovski, který jsem dlouho chtěla. :) Zejtra vám ho vyfotím, dneska jsem zapomněla.
Jinak jak budu mít ten novej mobil, tak jsem si ho zaplatila sama a rodiče mi budou platit na rok internet v něm, tak se aspoň ve škole nebudu nudit. :D
Na oslavu jsem pekla medovník a byl dobrý, ale na ten originál to rozhodně nemělo. Fotku medovníku dám na konec. :)
Jak tu byl Honza tejden a půl, tak to strašně rychle uteklo a bylo to tak krásný a teď se mi tak stýská. :(( Už se nemůžu dočkat, až spolu budem bydlet.

Snídaně: Mléčná štrůdlová rýže (Müller)200g, müsli tyčinka s ořechy a čokoládou (Emco)45g
Svačina: Banán
Oběd: Kuře na paprice + těstoviny
Svačina: Müsli Activia120g
Večeře: Drožďová polévkaveliká miska

Energie: cca 1900 kcal
Pohyb: Procházka (2 km), 60 min. rotoped


32/178

4. února 2013 v 20:16 | Misha |  Weight loss
Po škole na mě čekal na autobusáku Honza a jeli jsem do Gatu. Koupila jsem si mikinu (momentálně můžu nosit jen jednu a už mě to štvalo) a tričko za 68 Kč s nápisem WTF. Takže spokojenost. :) Pak jsme byli ještě v Tescu.
Ten oběd byl v jídelně a bylo to hnusný jak něco. Samá vegeta. :-/ A rýže sypká. :-/ Ale sežrala jsem to stejně, měla jsem hlad. :D Pak mě bolel žaludek až do večera. Tak jsem si dala horkou čokoládu k svačině, aby mě to nezatížilo moc žaludek.

Snídaně: Sypané müsli s ovocem (Emco)60g + mléko200ml + banán
Svačina: 3 malé mandarinky
Oběd: Hovězí vývarčistý, čína ze sójového masa + rýže
Svačina: Horká čokoláda z automatu300ml
Večeře: 4 sýrové Knuspi plátky + smetanové žervé Lučina80g, červená paprika, kus salátové okurky

Energie: cca 1800 kcal
Pohyb: Nakupování (přijeli jsme pozdě domů, tak pohyb nic moc, ale stejně jsem nějak unavená)

Tumblr_mhj77buaob1qe49wpo1_500_large

31/178

3. února 2013 v 21:04 | Misha |  Weight loss
Stihli jsme vlak v půl šesté, tak už jsme doma. :)
Mám nový tričko a úžasnou knížku o Harrym Potterovi (je tam i Pobertův plánek a třeba i dopis o přijetí do Bradavic, atd. :D), no ani se neptejte kolik ta knížka stála. :D Ale je fakt, že je hodně dobře propracovaná a veliká.
Už mám doma stimulující injekce za 40 000 Kč. :D Až na to, že doktor tam neměl sestru a já mám špatné žíly, takže se mu nepodařilo odebrat krev. Tak tam musím jet příští týden v úterý ráno. :-/
No, jinak jsem se ptala na ty rizika dárcovství a říkal, že z toho někteří lidi šílej (jako vy) jen kvůli tomu, že jsou neinformovaný. Ty léky jsou hodně moc kvalitní a je na to technika, která neublíží a budu moct mít normálně svoje děti. Navíc říkal, že kdyby to bylo nebezpečné, že by to takhle mladým holkách nedovolil podstoupit. Ono je lepší si o tom něco zjistit a pak nadávat.
Jídlo dneska není ideální, ale pořád lepší jak včera. Rodiče si objednali pizzu a jak jsem byla hladová, tak jsem si ji ohřála, protože jsem k svačině měla jen kafe, páč jinak tam byl jen automat se sušenkama. Aspoň byla pálivá, tak budu víc spalovat. :D Ale kalorie jsou ještě docela v pohodě.

Snídaně: Müsli Do plavek! (Mixit)50g + bílá sladká Activia120g
Svačina: Banán
Oběd: Sýrová Quasadilla (4 druhy sýrů) + kečup, zelenina
Svačina: Latte Macchiato0,3 (bylo málo sladké)
Večeře: 2 ks pizzy Calzoneprůměr pizzy 45 cm (salám, paprika, pórek, chilli, mozzarella)

Energie: cca 1900 kcal
Pohyb: Nakupování a chození po Pardubicích :D

Oběd

30/178

3. února 2013 v 6:34 | Misha |  Weight loss
Tak jste měly pravdu, přjedla jsem se. Dorazilo mě to, že jsem viděla na váze úplně stejnou váhu jako před týdnem. A to jsem celej týden jedla dobře, nic jsem úplně nepokazila a měla jsem skoro pořád 1600 kcal na den. Pěkně mě ta váha zase vytočila, proto jsem se zase přežrala. A to tak, že mi večer bylo hrozně špatně a chtěla jsem to jít vyzvracet, ale nemohla kvůli antikoncepci, takže jsem se musela snažit usnout s plným žaludkem. Naštěstí se mi to povedlo a teď už jsem v pohodě, ale jsem z té noci rozlámaná a znechucená sama sebou. Je to ten nejhorší pocit na světě se narvat a pak trpět z té hnusné těžkosti. Musím si to konečně pořádně zapamatovat, že mi to za to nestojí!!
Dneska pokračuju normálně s hubnutím a seru na volný soboty!!!
Navíc jedu do těch Pardubic, tak si koupím nejspíš něco na sebe. Ať nemusím pořád chodit v jedný mikině a půjčovat si tátovy trika.
Přijedem pozdě doml, tak dám možná jídelák až zítra ráno, protože jdu v pondělí do školy.
P.S.: Cookies se mi povedly, navíc konečně byli kulatý. :D



Šestidenní dieta

1. února 2013 v 19:29 | Misha |  Weight loss
Zkouším tuhle metodu hubnutí. Je myslím nejpravděpodobnější, že dietu vydržím, pokud si budu moct jednou týdně dopřát co mám ráda a přesto hubnout a navíc při týhle dietě určitě bez jo-jo efektu, tak snad bude fungovat. :)

Diet existuje velmi mnoho a šestidenní dieta je jednou z mnoha. Podle názvu to vypadá, že se drží pouze 6 dní, ale ve skutečnosti to tak vůbec není. Drží se pouze 6 dní z týdnu. To znamená 6 dní jíte pravidelně co tři hodiny zdravé a dietnější pokrmy a 7. den můžete jíst, co chcete. Tato dieta zní velmi zajímavě.

Pravidla šestidenní diety

  • jezte pravidelně co tři hodiny (5x denně)
  • jezte sacharidy, nejlépe celozrnné (rýže, chléb, těstoviny, kuskus,...)
  • dále bílkoviny (kuřecí, krůtí, hovězí maso, ryby, mléčné výrobky,...)
  • nezapomeňte na ovoce, zeleninu a luštěniny
  • vyhýbejte se tučným, smaženým a sladkým pokrmům
  • vypijte denně 2,5 l vody
  • cvičte obden alespoň 40 minut (běh, rychlá chůze, jízda na kole,...)
  • 7. den necvičte a klidně si dejte něco zakázaného - pizza, tiramisu, zákusek, smažák,...

29/178

1. února 2013 v 19:20 | Misha |  Weight loss
Nálada pořád na hovno, ale asi to možná dělá antikoncepce, kterou teď beru už dva měsíce vkuse, kvůli tomu darování. V neděli jedu do Pardubic, pro ty hormony, který začnu brát až mi dají vědět. A taky na vyšetření kvůli narkózy. Tak se s Honzím stavíme v Afipalaci. :)
Dneska jsem se vzbudila už ve čtyři ráno a Honza chrápal tak, že jsem nemohla usnout, takže snídaně byla fakt brzo. Pak jsem naštěstí ještě usnula a už od devíti ráno jsem ujídala ty brambory z hladu. Doufám, že dneska se vyspím normálně. Byli jsme ve městě, byla jsem si vybrat peníze, byla jsem ve zdravý výživě, kde jsem si koupila špaldový celozrnný těstoviny (poprvé) a taky jsme byli v Bille, protože zejtra budu péct cookies babičce k narozkám a Honza chce taky, tak musím upéct dvojitou dávku. :D Ještě že mám zejtra volný den ohledně diety. :D
Taky doufám, že na váze zejtra bude míň kilo, protože chci vidět jestli "šestidenní dieta" funguje. :D

Snídaně: Jogurtový jahodový nápoj Florian400g + celozrnný rohlík
Oběd: Francouzské bramboryhodně velká porce + trošku kečupu
Svačina: Monster Lo-Carb500ml, velké jablko
Večeře: Francouzská polévkaveliká miska

Energie: cca 1800 kcal
Pohyb: 60 min. rotoped, chůze po městě, procházka (2 km)