Leden 2014

23/174

30. ledna 2014 v 21:01 | Misha |  Weight loss
Tak a od školy mám pokoj až do pondělí. :)) Vysvědčení strašný, ale tak co už. :D Začnu se učit. :DD
Jídlo taky strašný. :D Ale ne tolik. :D Akorát mě naštvalo, že jsem se odpoledne nekotrolovatelně pustila do burákového másla. :/ Ale naštěstí jsem to ještě docela včas utla, no i když.. :D Ale tak mohlo to být horší, myslím že mi pomohl můj granát. <3 :D A večeře je asi taky moc tučná, ale aspoň vypadá hezky na fotce. :D
Zítra jdu ještě na lačno k doktorovi na krev, tak se asi pobliju, protože budu mít hlad jak něco. :D A pak už v deset dopoledne mám jet do Hradce Králové, kde se sejdu s Honzou. Půjdeme na oběd, po obchodech a do kina na Vejšku, takže já se nemůžu absolutně dočkat, protože miluju Gympl. :D :) Ať už je zítřek! :D A pak budu celý víkend u Honzíka, takže nevím jak to bude s jídelníčkama, ale asi bych Vám je sem hodila až v neděli nebo pondělí. Slibuju, že je tu mít budete a že budu poctivě fotit. :D :)

Snídaně: 2 celozrnné slunečnicové chleby s 80g krémového žervé Lučina a 45g eidamu, kousek salátové okurky
Svačina: Extracereální BeBe sušenky (50g), 150g bílého jogurtu Klasik (Olma)
Oběd: Kuřecí plátek po cikánsku, 4 bramborovo-špenátové šišky (prostě něco jako bramborový knedlík na jiný způsob :D)
Svačina: Banán, cca 3 lžičky burákového másla
Večeře: 3 sýrové Knuspi plátky, 74g eidamu, vařené vejce, mrkev, kousek salátové okurky

22/174

29. ledna 2014 v 20:26 | Misha |  Weight loss
Tak dneska se všechno vyřešilo samo, sám mi řekl, že na ples beze mě nepůjde, že by to prej nebylo ono. Tak jsem moc šťastná, že je na mě takhle hodnej. Miluju ho. :))
A co se týče lékaře, tak jsem zhubla za měsíc jen 2 kila, ale tak byly Vánoce a na to, že jsem jedla většinou nezdravě, tak jsem zhubla v pase o 3 cm. :D A teď už se snažím o víc, takže mi to nevadí a doktorka byla taky spokojená, páč chce abych hubla pomalu, i když je to trochu nuda. :D
A dnešní jídlo.. snídaně byla trochu později, páč jsem vstávala dýl a oběd zase dřív, abych stihla autobus. :D Tak je vynechaná dopolední svačina, ale to neva, jídla je tam až moc. :D
A moc děkuju, že se mi snažíte pomáhat, moc si toho vážím. :)

Snídaně: Ovesná kaše (60g ovesných vloček, cca 250 ml mléka) s pořádnou lžičkou burákového másla :D a půlkou banánu
Oběd: Celozrnné palačinky (40g celozrnné mouky, cca 130 ml mléka, vejce, trochu oleje) s 80g krémového žervé Lučina a 4 plátky eidamu, kus salátové okurky
Svačina: Jablečno-skořicové BeBe mini sušenky (50g) a 150g bílého jogurtu Klasik (Olma)
Večeře: 2 kousky rybího filé zapečeného se sýrem a bramborová kaše, kus salátové okurky

21/174

28. ledna 2014 v 21:23 | Misha |  Weight loss
Nemám teď vůbec dobrou náladu. Honza mi oznámil, že jde v pátek na ples a já nemám samozřejmě šaty a s tímhle ksichtem a tělem musím zůstat doma. :(((( Je mi fakt úžasně.. Škoda mluvit..
Zítra jdu na kontrolu na endokrinologii a taky do té poradny, takže se dozvím kolik jsem zhubla (přibrala :D) centimetrů. Celkem se bojím, ale tak snad to bude dobré.

Snídaně: 2 celozrnné slunečnicové chleby s 80g paprikovo-rajčatového Gervaise a 45g eidamu a kus salátové okurky
Svačina: Jablečno-skořicového BeBe mini sušenky (50g) a 150g bílého jogurtu Klasik (Olma)
Oběd: Vývar se třemi drožďovými knedlíčky, 2 rybí filety a šťouchané brambory
Svačina: Polotučný tvaroh (250g) + banán + lžička burákového másla
Večeře: Polévka s nudlemi a zeleninou

20/174

27. ledna 2014 v 19:44 | Misha |  Weight loss
Dneska nám odpadly dvě hodiny, takže jsem se domů dostala o mnoho dřív a ne až v pět. :) Zase rotoped a ta hodina mi ubědla celkem rychle. :)) Dneska jsem spokojená se vším a nemám co dodat. :D Jenom vám chci poděkovat za krásné komentáře, moc mě pomáhají. :)

Snídaně: 2 slunečnicové celozrnné chleby s 80g šunkového žervé Lučina a 2 plátky eidamu, kousek salátové okurky, půlka červené papriky
Svačina: Jablečno-skořicové BeBe mini sušenky (50g), 150g bílého jogurtu Klasik (Olma)
Oběd: Rýžový salát (půlka sáčku rýže, 77g eidamu, půlka červené papriky, kousek salátové okurky, olivový olej)
Svačina: Polotučný tvaroh (250g) + banán
Večeře: Polévka s knedlíčky a těstovinama

19/174

26. ledna 2014 v 19:25 | Misha |  Weight loss
Je sedm hodin a jsem nějak ospalá. Spala jsem asi 4 hodiny, tak půjdu za chvilku spát.
Dneska jsem se docela překonala, i když to nedopadlo ideálně. Máma vařila oběd a pozvala na oběd 3 příbuzný. Vařila kuřecí maso v bramboráku a já jsem to jíst odmítla a protože v kuchyni kvůli mámě nebylo k hnutí, tak jsem si musela vzít k obědu Racio toasty, fakt úžasný. :// Navíc jsem měla strašnou chuť na ty bramboráky a ještě ke všemu pekla buchtu. Nechápu proč musí schválně nejvíc vyvářet a péct, když chci zhubnout. :// Ale vydržela jsem to a jsem na sebe hrdá a pak jsem si dala Grenade a bylo to už úplně v pohodě. Vynahradila jsem si to teplou večeří. :) A ten zelný salát už mi vůbec nechutná jak jsem se ho přejedla před lety. :D Měla jsem co dělat, abych tu malou misku salátu vůbec snědla. :D

Snídaně: 2 celozrnné slunečnicové chleby s 80g paprikového žervé Lučina a 5 plátků kuřecí debrecínky, kus salátové okurky
Svačina: Jablečno-skořicové BeBe mini sušenky (50g) a 150g bílý jogurt Klasik (Olma)
Oběd: 4 Racio toasty Multigrain s 80g paprikového žervé Lučina a 5 plátků kuřecí debrecínky (bohužel zelenina není, páč jsem se nechtěla motat v kuchyni)
Svačina: Banán
Večeře: 2 plátky kuřecího masa a půlka sáčku rýže, mistička zelného salátu s mrkví

Pohyb: Procházka (2,5 km)

Konečně jsem dočetla 50 odstínů svobody! Gratulujte mi! :D Všechny 3 díly se mi líbily, nejvíc asi ten poslední. A tahle fotka se mi taky moc líbí. :DDD Christian Grey :P :D

18/174

25. ledna 2014 v 22:40 | Misha |  Weight loss
Vstávala jsem už o půl sedmé, protože jsem telefonovala ráno s Honzou, který byl po noční a pak už se mi spát nechtělo. Koukala jsem na videa, myla jsem si a žehlila vlasy. :D Pak si jsem si dělala oběd, zpívala jsem :D a pak konečně něco užitečného, šla jsem si nakoupit. :D Nemám to moc ráda, ale když mám doma zásoby zdravého jídla, tak se cítím strašně dobře. :D Koupila jsem dokonce výhodně moje oblíbené Fitness lupínky, která mám 2x do roka, protože jsou strašně drahé. :D Jenom kvůli tomu, že byla nahoře poškozená krabice, tak byly zlevněné na poloviční cenu, jupí. :D :) A dokonce i žervé byly zlevněné, protože budou procházet, měla jsem šťastný den. :DD Potom jsem měla svačinu a vzala jsem si Grenade a naštvala se a vlezla na rotoped, i když si nemůžu měnit obtížnost a ani sledovat tep. :D Ale jela jsem celkem rychle na nižší převod HODINU! :D Kdybych si nevzala Grenade, tak na něm vydržím maximálně půl hodiny. :D Je to zázrak! :DD

Snídaně: Ovesná kaše (60g ovesných vloček, cca 250 ml mléka) s banánem a plnou lžičkou burákového másla
Oběd: Palačinky z ovesných vloček (30g ovesných vloček, 2 lžíce mouky, vejce, mléko a trošku oleje) s 80g krémového žervé Lučina a 5 plátky uzené kuřecí šunky (neměli jsme zeleninu :/ :D)
Svačina: Čtvrka ledového salátu s ochuceným acidem (mamka tam dala skoro lžíci cukru :///)
Večeře: 4 sýrové Knuspi plátky s 80g šunkového žervé Lučina a 4 plátky kuřecí debrecínky, malá červená paprika

17/174

24. ledna 2014 v 20:50 | Misha |  Weight loss
Ke blogu se moc ráda po týdnu vracím, nějak mi to chybělo. :D Po urejpaný: Ne, opravdu jsem se nepřejídala hromadama jídla, jenom nebyl čas fotit a věnovat se tak blogu, protože jsem byla každej den ve škole a pak jsem se chtěla věnovat přítelovi. Samozřejmě jsem nejedla úplně úžasně, dvakrát jsem měla sušenky, nedělní oběd od mamky, ale jinak to docela šlo. :) A utvrdilo mě to v tom, že když jím zdravěji, tak mám ze sebe lepší pocit a necítím se jak hovno. :D Už jsem si asi fakt navykla na tu lepší stravu. :) A už mi přišlity prášky, takže jsem je dneska zkoušela a jsem moc spokojená, protože fakt mě nakopávají neskutečně. Jak vypadají se můžete podívat na můj instagram, mají krásný balení. :) K tomu byla jako dárek proteinová tyčinka, tu jsem si měla dát před pohybem, ale protože je sytá, tak jsem si ji dala k dopolední svačina, protože jsem měla oběd až ve dvě, tak abych hlady neumřela. :D Jediný mínus těch prášků je, že je v nich fakt strašně moc kofeinu a mě moc kofein nedělá dobře. Z Coca Coly se mi pravidelně dělá blbě, z energy drinků taky a občas i z kafe. Z těch prášků jen tak lehce, což nechápu, ale před chvílí mě rozbolela hlava, tak si myslím, že je to z toho, ale tak třeba si zvyknu. Beru jeden ráno po probuzení a druhej se bere buď před obědem nebo před pohybem. Můžou se brát i 2 a 2, ale to by mě asi zabilo. :D Přítel je dneska taky vyzkoušel, tak mi ráno řekne, jak na něj působily. :D
Nejdřív jsem šla teda rychlou chůzí se psem a pak jsem chtěla cvičit Jillian Michael 30 day shred a to nedávám ani s práškama, dala jsem 8 minut a umírala jsem. Takže asi budu muset začít s něčím lehčím. Ten rotoped pořád nemám zpravený a strašně mě to štve! -_- Tak ráda bych na něj jezdila. Nebo na Orbitreku, ale ten doma ani nemám. Asi nebudu mít jinou možnost než chodit do posilovny. Když si vezmu Grenade, tak se mi tam úplně chce. :DD

Snídaně: 2 celozrnné slunečnicové chleby s 80g paprikového žervé Lučina a 4 plátky kuřecí uzené šunky, půlka žluté papriky
Svačina: Proteinová tyčinka Protein Flapjack Reload Grenade (70g)
Oběd: Těstovinový salát s tuňákem (80g špaldových celozrnných těstovin, konzerva tuňáka, půlka žluté papriky, kousek salátové okurky, čtvrtka cibule, lžíce kečupu)
Svačina: Banán
Večeře: 4 sýrové Knuspi plátky s 80g Gervaise a 4 plátky uzené kuřecí šunky, kus salátové okurky

Pohyb: Procházka (2,5 km), 8 minut cvičení s Jillian Michaels :DD

Přítel a sraní na dietu :/ :D

20. ledna 2014 v 22:09 | Misha |  My day-book
Já se omlouvám, že teď nejsou jídeláky, nějak se mi nedaří dodržovat dietu jak tu mám Honzu. Furt mu musím něco vařit a péct, fakt hrůza. :D Už asi přes měsícem jsem mu slíbila, že mu upeču mandlové cookies, tak jsem to musela splnit. Chtěla jsem to dneska už dodržovat, takže byla snídaně, svačina, oběd, svačina, podle plánu a pak jsem si dala 4 cookies a malý pribináček. :/ A večeře byla taky dietní, ale prostě mám slabou vůli jak svině, když tu není přítel je to o mnoho lepší. :D
A nestíhám nic, posraná maturita, fakt nejradši bych to ve škole zabalila, ale to nejde. :D Ten poslední půlrok to ještě musím přežít a pak už konečně pryč!! :D :)
Zítra by mi měl dojít dárek od Honzy, opožděně k Vánocům. Přála jsem si tohle: http://www.grenadefatburner.cz/. Jeden známej to má a prý to funguje. No, za takový prachy by teda mělo! :D Má to snižovat i chuť k jídlu, což se hodně hodí. A taky se mi to bude hodit na praxi, kterou mám v únoru, tam se zas naběhám. :/ :D
Jídelák bude snad brzy, ale snažím se jíst zdravě furt, ale mám prohřešky. Snad co nejdřív zase začnu dávat jídeláky, tenhle týden to bude, to se nebojte. :D A udělám recenzi na ty prášky. :D Tak zatím čus!

11/174

18. ledna 2014 v 10:51 | Misha |  Weight loss
Ve čvtrtek nebyl jídelák, protože jsem neměla moc času. Ten den mám hodně dlouhou školu a pak jsem přijela a musela jsem se učit na pátek. :/ A jedla jsem tak nějak normálně, snídani klasika, svačina celozrnný rohlík, k obědu kuskus, pak BeBe a k večeři už ani nevím, ale zdravý to nebylo. :D Měla jsem nervy. :D
Včera to bylo dobrý taky až do té večeře. :D Ale to mi bylo jedno, protože jsem konečně byla s Honzou po 14 dnech. A navíc po velký hádce a málem rozchodu, ale všechno je zase v pořádku a já jsem totálně happy. :D
Včera jsem od Honzy dostala krásný ochranný pozdro na iPad a fixy v takovým hustým balení. :D :)
Dneska mám chuť napsat ještě nějaký článek, ta se k tomu možná dokopu. Honza má novej notebook, tak mi aspoň neleze už na počítač. :D

Snídaně: 4 Racio toasty multigrain s krémovým žervé Lučina (80g), půlka červené papriky
Svačina: Celozrnný rohlík s Florou light a 40g eidamu, půlka červené papriky
Oběd: Losos s bylinkovou omáčkou a zeleninovými hranolky
Svačina: Jablečnoskořicové BeBe mini sušenky (50g), bílý jogurt Klasic (150g)
Večeře: Čínské kuřecí nudle
Mimo: Horká bílá čokoláda z automatu

Pohyb: procházka (2,5 km)

9/174

15. ledna 2014 v 20:04 | Misha |  Weight loss
Tak dneska jsem ujela. :/ Jak jsem včera říkala, že si kamarád všiml, že jsem zhubla, tak dneska mě něco dokázalo pořádně zkazit náladu. Přišel k nám do třídy můj bývalý spolužák, který propadl. Vždycky do mě ryl kvůli váze. Zrovna jsem jedla celozrnný rohlík ke svačině a on na mě, že taky pořád jenom žeru a že toho musím strašně moc sníst. A tak jsem mu v klidu řekla, že to těžko, když jsem v poslední době zhubla 6 kilo a on, jestli jsem se spíš nespletla a spíš to nepřibrala. Jako mám dost! Já vím, že jsem dost slabá, když mě dokáže vytočit takovej debílek, ale nasral mě neskutečně. Kámošky mi říkali ať si to od takovýho debila vůbec neberu, ale moc mi to nejde.
Každopádně jsem přišla domů dala si pozdní oběd a pak jsem se vrhla na oplatky s čokoládou a Pribináček, paráda! Aspoň mi to, ale dodalo dobrou náladu a i energii, tak jsem si konečně pořádně uklidila pokoj. :D No, zejtra už se zas budu držet, tohle byla vyjímka, která se snad nebude opakovat.

8/174

14. ledna 2014 v 20:35 | Misha |  Weight loss
Dneska v noci jsem naspala 3 hodiny, kvůli jedný věci. :/ Ale už je všechno v pořádku a dneska už to bude doufám normální noc.
Byla jsem s kamarádem venku co mě viděl v říjnu a řekl mi, že je vidět, že jsem zhubla sám od sebe, tak jsem ráda, že to už je trošku vidět. :)
Jídelák se mi moc nelíbí, ta odpolední svačina mohla bejt jiná, ale měla jsme na to chuť.

Snídaně: 2 celozrnné slunečnicové chleby se šunkovým žervé Lučina (80g) a 2 plátky eidamu, kus salátové okurky
Svačina: Jablečno-skořicové BeBe mini sušenky (50g) + 150g bílého jogurtu Klasik (Olma)
Oběd: Těstovinový salát (60g nevařených špaldových těstovin, 92g eidamu, olivy, půlka žluté papriky, kus salátové okurky, olivový olej)
Svačina: Plátek šmakouna v těstíčku, miska ledového salátu s acidem
Večeře: 2 plátky šmakouna v těstíčku, salát z červené řepy se smetanou

7/174

13. ledna 2014 v 20:28 | Misha |  Weight loss
Od pondělí do středy nemám oběd ve školní jídelně, tak musím nějak improvizovat. Dneska oběd nic moc, ale na zítra už mám připravený lepší oběd. :)
Dneska jsem se vážila a mám 101,7 kg. Už aby to bylo pod 100 kilo. :D Snad by to do konce měsíce být mohlo. :)
To burákový máslo v tý kaši je naprosto úžasný. <3 :D Už asi jinak kaši jíst nebudu. :D A konečně jsem i vychytala dobrou konzistenci té kaše. :D
A zítra máme místo pár předmětů přednášku s knězem. :DD Sice netuším co nám bude vykládat, ale aspoň se nebudem učit. :D

Snídaně: Ovesná kaše (60g ovesných vloček, cca 250 ml mléka) + lžíce burákového másla
Svačina: 150g bílého jogurtu Klasic (Olma) + 10 kešu oříšků
Oběd: 2 slunečnicové celozrnné chleby, 80g paprikovo-rajčatového Gervaise, 2 plátky eidamu, kus salátové okurky
Svačina: Banán
Večeře: 3 sýrové Knuspi plátky, 4 plátky eidamu, vařené vajíčko, půlka žluté papriky, kus salátové okurky, olivy

Pohyb: nic (dlouhá škola :/)

Dobrý song. :D Poslala mi to 21letá nejlepší kámoška Míša a ptala se mě, proč jí sakra není 16 let. :DDDDD

6/174

12. ledna 2014 v 19:25 | Misha |  Weight loss
Ahoj! :) Dnes mám o mnoho lepší náladu jak včera. :) Včera jsem dodělala kalendář, dal mi zabrat celkem dost času, a červenec - prosinec nemám ještě obrázky. Ale Honza mi tam něco namaluje a já asi taky, pokud nenajdu nějaký hezký obrázky z časopisů. Ale hlavní je, že mám hezky udělané kalendářní tabulky. :D No jo, včera byla nuda. :D
Dneska jsem měla úplně chuť jít se psem a to je fakt málokdy. :D Byla jsem u babičky, s tou je strašná sranda. :D A celkově mám mrtě dobrou náladu na to, že je zítra škola. :D A ani mi to nějak extra nevadí, protože se konečně blíží pátek, kdy konečně přijede Honza. :) <3
S těma sušenkama to udělám tak, že je budu jíst jen ve dny kdy se hýbu, snad to nebude tak vadit. :) Blíží se mi kontrola v poradně, tak chci shodit předtím co nejvíc to jde.

Snídaně: 4 sýrové Knuspi plátky s pažitkovým Gervaisem (80g), 4 plátky kuřecí debrecínky, kus salátové okurky
Oběd: polévka s játrovým drobením a nudlemi, pečené kuře v zelí, brambory
Svačina: jablečno-skořicové BeBe sušenky (50g), bílá Activia (120g), čokoládové cappuccino (Nescafé)
Večeře: 3 Racio tosty multigrain s česnekovým Gervaisem s bylinkami (80g), kus salátové okurky

Pohyb: procházka (2,5 km)

5/174

11. ledna 2014 v 20:21 | Misha |  Weight loss
Tak už to píšu dneska podruhé. -_- Debilně jsem to překlepla a všechno se vymazalo. -_- Takže už to popíšu ve zkratce, páč už mě to nebaví. :/
Máma mě viděla připravovat si všechny jídla za den a u druhý svačiny mi říkala, že furt jenom jim. To je možný, ale tak když mám jíst 5x denně, tak to chci dodržovat. Nemůžu za to, že ona tomu nerozumí a jí dvě jídla za den. -_- Myslíte, že jím moc? Upřímně si to nemyslím, ale máma mě opět rozhodila, že mám chuť držet hladovku, která je na hovno. :/
Jinak dneska nemám moc dobrej den, jak nejsem s Honzou a nemám společnost, tak jsem o víkendu smutná a nemám na nic chuť. :/ Celý den koukám na lets playe a dělám kalendář na rok 2014. Záživný den. Ještě si budu pak číst 50 odtínů svobody, už to musím dočíst a vrátit tetě. A není ani pohyb, lenost největší. -_-

Snídaně: Ovesná kaše (60g ovesných vloček, cca 250 ml mléka) se lžící burákového másla
Svačina: Bílá Activia (120g), 12 kešu oříšků
Oběd: Palačinky z ovesných vloček (30g ovesných vloček, 2 lžíce mouky, 1 vejce, mléko) s Gervaisem (80g) a 6 plátky kuřecí debrecínky, oranžová paprika
Svačina: Mandarinka, 2 sýrové Knuspi plátky, 2 plátky eidamu, olivy
Večeře: Vývar s nudlemi a zeleninou

Pohyb: Nic

4/174

10. ledna 2014 v 21:29 | Misha |  Weight loss
Dneska jsem měla vyřizování ve městě, byla jsem na procházce se psem a ještě nakoupit takže pohyb je dneska slušnej. :D
Jsem ráda, že už mám vyřízený tři věci, který jsem furt odkládala a už se tím nemusím zabývat. :)
Zkoumala jsem ty jogurty a koupila jsem si tentokrát Klasik od Olmy a má jen o 1g sacharidů míň než Activie. :D To je teda velkej rozdíl! :D Ale chuťově je o hodně lepší ten Klasik, takže ho budu kupovat odteď. :D Ale v lednici ještě dvě Activie jsou, takže ty si teda dojím. :D
Měla jsem po padesáti letech zavináče! :D A Ten oběd není teda nic moc, ale s tím dnešním pohybem se to dá. :) A ještě ke všemu mi tam babička dala výpek z kachny na tu kaši, i když ví, že hubnu. :D Tak mi to dala pryč, už tak to bylo dost tučný. :D A dopolední svačina není, protože jsem vstávala až v 9 hodin. :))

Snídaně: 4x sýrové Knuspi plátky s Gervaisem (80g) a 3 plátky uzených krůtích prs, kus salátové okurky
Oběd: 3 plátky opečené sekané, bramborová kaše, kyselá okurka
Svačina: jablečno-skořicové BeBe mini sušenky (50g), bílý jogurt Klasik (150g)
Večeře: menší zavináč, celozrnný rohlík, 3 plátky kuřecí debrecínky, kešu oříšek :DD

Pohyb: procházka (2 km)

Totálně ujíždím na tomhle songu. <3

3/174

9. ledna 2014 v 21:16 | Misha |  Weight loss
Tak dneska mě totálně zaskočila informace, že bych prý měla přibírat s bílého jogurtu, který obsahuje mléko, mléčné bílkoviny, jogurtové kultury a nic dalšího. :D Jako absolutně nechápu, jak se po něčem takovém tloustne. :D Já po tom teda vážně netlostnu. :)
Oběd opět nevyfocen a odpolední svačinu už jsem měla připravenou v alobalu než jsem si vzpoměla, že mám fotit, tak se omlouvám. A oběd i večeře skoro stejný, ale obojí trošku jiný :D a ta večeře o hodně lepší a o mnoho víc masa. :)
A Racio toasty mi došly, tak proto mám jen 3. :( :D

Snídaně: 3x Racio Toast Multigrain s Gervaisem (80g) a s hodně plátky krůtích uzených prsou, kus salátové okurky
Svačina: extracereální BeBe sušenky (50g) a bílá Activia (120g)
Oběd: krůtí maso po sečuánsku, rýže
Svačina: půlka celozrnného rohlíku s Florou light a 30% eidamem, kousek salátové okurky
Večeře: kuřecí čína a menší porce rýže

Pohyb: bohužel nic :/

2/174

8. ledna 2014 v 20:19 | Misha |  Weight loss
Dneska se omlouvám opět za chybějící fotku obědu a večeře. U oběda jsem opět měla společnost a hrozně se stydím to fofit. :D A u večeře jsem to opět zapomněla. :D Musím se zlepšit. :D
Jinak moc děkuju za komentář, když je píšete, tak mě i baví sem dávat ty jídelníčky. :)

Snídaně: 4x Toast Racio Multigrain s Lučinou linií (120g), kousek salátové okurky
Svačina: celozrnný rohlík s burákovým máslem a džemem (nepřeháněla jsem to s množstvím)
Oběd: zapečené brambory se zeleninou a sýrem
Svačina: čokoládové cappuccino (Nescafé), bílá Activia (120g), extracereální BeBe sušenky (50g)
Večeře: vývar s nudlemi a zeleninou

Pohyb: nic

1/174

7. ledna 2014 v 18:42 | Misha |  Weight loss
Ahoj! :)
Tak jste se hodně snažili a je 36 hlasů pro fotojídelníčky. Nemám z toho moc radost, ale vím že vás to baví. Mě to bude jenom zdržovat a jako dnes bude ze začátku zapomínat, že si mám vyfotit oběd. :D Ale stejně semnou dneska bylo u stolu moc lidí, takže by to ani nešlo. :D Ale ostatní jídla jsem vám vyfotila a připadám si opět jako blázen. :D
Nemám ukázkové jídelníčky, ale snažím se. Budu ráda za normální kritiku. Jestli bude moc negativních komentářů, tak to zruším, ale snad to už bude dobrý. :)
Budu fotit mobilem - HTC Desire X, který má docela dobrý foťák. Asi fotí líp jak můj starý foťák. :D
Jinak tímhle stylem jsem zhubla přes 5 kilo zatím. :)

Snídaně: 4x Toast Racio Multigrain s Gervaisem (80g) a eidamem (45g), červená kapie
Svačina: Extracereální BeBe sušenky (50g) a bílá Activia (120g)
Oběd: Trošku hovězího vývaru, plátek kuřecího masa marinovaného v bylinkách a 2 kopečky šťouchaných brambor
Svačina: Nestlé Fitness tyčinka a bílá Activia (120g)
Večeře: Celozrnný rohlík s Florou light a 4 plátky eidamu (jeden jsem snědla při přípravě :D), červená paprika