Květen 2015

První měsíc zdravého životního stylu

7. května 2015 v 22:25 | EmGee |  Weight loss
Tak mám za sebou první měsíc a myslím, že poměrně úspěšný. :) Mám dole 5 kilo a když to vezmu od prosince 2013, tak dokonce 20 kilo. :D Jsem fakt ráda, že jsem to nenechala být a něco se sebou udělala, ale je ještě dlouhá cesta předemnou a jsem zvědavá jak to zvládnu.. :) Někdy mám opravdu dny na nic, mám chutě, jsem nervozní, cítím se divně, ale vždycky to nějak překonám a vydržím.. Vždycky si řeknu, že tím že se na to vykašlu se nic nevylepší, naopak. :)


Co jím?
Ke snídani miluju opět sladké snídaně, na které jsem předtím neměla ráno vůbec chuť. A vždycky jsem do sebe cpala obyčejný chleba s taveňákem, salámem a sýrem. Teď miluju zase ovesné kaše. :) Na porci mám 50g vloček a 200ml mléka (buď obyčejného nebo nějakého od Alpra, které fakt miluju). Na kaši banán, burákové máslo, občas med a skořici. Tahle kombinace chutí je naprosto dokonalá!
Svačinu mám za den jen jednu a to jakou záleží na tom jakou mám zrovna směnu v práci. Protože tam si svačinu beru. Koupila jsem si v Tescu takovou malou plastovou nádobku a do ni si dávám 125g polotučného tvarohu, a třeba kousek banánu nebo nastrouhané jablko a k tomu pár oříšků a med. Nebo si vezmu kousek sýru do 30 procent tuku v sušině a hrst oříšků. Někdy žitný chleba s něčím a tak dále. :) Jakoby druhou svačinu mám kávu s 250ml mléka, ale to mám většinou stejně hned po obědě, tak to moc jako svačinu nepočítám. :D
K obědu je to hodně různý. Většinou se snažím aby to bylo aspoň trochu zdravé. Občas si něco uvařím, naposled jsem vařila cizrnu v rajčatové omáčce a na to nastrouhaný sýr. Nebo různé celozrnné palačinky na slano. Těstovinový salát s tuňákem nebo špagety s omáčkou z ROBI masa. Občas třeba jen maso nebo ryba se zeleninou. Je toho hrozně moc.
A k večeři mám většinou dva žitné chleby s Gervaisem light a kuřecí šunkou a k tomu hodně zeleniny. Nebo rybu, plátek masa s jedním žitným chlebem a zase zeleninou. A nebo salát caprese zase s jedním chlebem. Dneska jsem měla po dlouhé době míchaná vajíčka se žampiony, jedním chlebem a zeleninou. Taky je to různé, podle toho na co je chuť. :)
Abych to shrnula, tak se snažím mít 1700 kcal na den, protože to je můj bazální metabolismus a pod něj by se jít nemělo. Za poslední týden jsem měla vždycky o trochu víc. Včera dokonce asi 2000 kcal, ale zase jsem měla hodně pohybu a nic nezdravého to nebylo. Každopádně se teď budu krotit a víc jak 1800 kcal mít nebudu! :D


A pohyb?
Pohyb mám tak 6x do týdne průměrně. Jeden den v týdnu si dávám volný.
2x týdně chodím plavat. Většinou uplavu 40 bazénů a naposled jsem měla rekord 46 bazénů. :) A byla jsem v bazénu už v sedm ráno, možná to bylo tím, že jsem byla nabitá energií. :D
Aspoň 3x týdně si dám hodinu na rotopedu u seriálu a nebo YouTube. :) Co se týče seriálů, tak veškeré díly Pretty Little Liars mám zkouknuté. :( Proto jsem se začla dívat na Carrie Diaries a vypadá to slibně. :) Nezná někdo náhodou stránku kde jsou všechny díly Sexu ve městě? Nikdy jsem neviděla všechny díly a pěkně mě to štve! :D A taky jsem se dívala na pilotní díl Young and hungry, protože o něm všichni básní, ale mě to moc nechytlo, ale šanci tomu dám. :)
No, abysme se vrátili k tomu pohybu! :D Když už nemám pořádný pohyb, tak aspoň procházky se psem, ale samotnou chůzi mám jen málokdy. :) Až budu mít míň kilo, dobrý sluchátka a Airmaxy, tak bych chtěla začít běhat, ale to teda nevím, jak dopadne. :D


Vyfotila jsem se první den a teď po měsíci. Malinký změny tam možná jsou, ale určitě ne takové, abych ty fotky dávala na net. :D Na to si budete muset ještě pár měsíců počkat. :D Budu se fotit každý měsíc. :)
A to je všechno co bych k prvnímu měsíci řekla. :) Doufám, že vám článek líbil a budu ráda za nějaké komentáře. :) Čím víc komentářů tím větší chuť mám na blogování. :D Tak se mějte. :)